Varför är det inte okej?En uppmaning till alla, var exakt crew bor är inget vi diskuterar i forumet.
/Moderator
Varför är det inte okej?En uppmaning till alla, var exakt crew bor är inget vi diskuterar i forumet.
/Moderator
Varför är det inte okej?
ang. Shinkansen, visst går det smidigt och snabbt om man tar Keikyu line till Shinagawa
men på den linjen gäller inte Japan Rail pass.
Att i stället åka till Tokyo st. och ta Shinkansen därifrån är krångligare och tar längre tid,
Shinagawa är en liten station där det går snabbt att byta, från Narita tar det lite mer än 1 timme dit med Narita Express,
och JR passet gäller.
+1 på det. ANA har ju sagt att deras linje är tidsbegränsad, skulle inte förvåna om SAS följer upp med en linje efter att ana stängt sin.Jag tror att det är så att man idag presenterade den nya A350 maskinen i Köpenhamn och då passar man på att även kungöra denna nya linje till Haneda. Eftersom man var i Köpenhamn så fanns det ju ingen anledning att prata om Arlanda eller Oslo. Det sparar man säkert till morgondagen och i övermorgon. Så hela bilden kring detta har vi nog inte förrän om ett par dagar.
Det är den absolut, förutsatt att det inte är rusningstid och man har två eller fler stora väskor att släpa på!Tycker monorailen i alla fall är trevlig i form av utsikt osv, samt sjukt lätt att ta sig till och betala för.
Håller med om att Narita Express är smidigt om man ska till något av stoppen, speciellt om man åker vid rusningstid. Tunnelbana i Tokyo med resväska i rusning är halvkul... Dock tar Narita Express 1h och 20 min till Shinjuku samt kostar 3000 yen enkel... Då föredrar jag Haneda då det går mycket snabbare och är mycket billigare.
Finns massa anledningar, men på detta forum diskuterar vi inte det. Och det är inte en fråga som är öppen för diskussion!Varför är det inte okej?
Mig veterligen har de inte tidsbegränsat linjen. Har du källa på det?+1 på det. ANA har ju sagt att deras linje är tidsbegränsad, skulle inte förvåna om SAS följer upp med en linje efter att ana stängt sin.
Jag hade fel. I samband med offentliggörandet sa ANA att det var en säsongslinje, men nu har man tydligen kommunicerat att det är året-runt som gäller. Då låter det otroligt att SAS går in på ARN-NRT.Mig veterligen har de inte tidsbegränsat linjen. Har du källa på det?
ANA själva säger bara att linjen kommer att öppnas i sommarschemat 2020 och att tider etc meddelas i mitten av december. (källa: https://www.ana.co.jp/group/pr/201911/20191119.html )
Säger inte det sig självt?
Jag tänker inte diskutera det? Jag undrar bara varför.Finns massa anledningar, men på detta forum diskuterar vi inte det. Och det är inte en fråga som är öppen för diskussion!
/Moderator
Bara testat vid lunch med en carry on, det var kanon!Det är den absolut, förutsatt att det inte är rusningstid och man har två eller fler stora väskor att släpa på!