Senaste nytt

Sökes Stockholm (ARN) - HAWAII (KOA)

matado

Medlem
(Flaska bubbel till den första som hittar något som jag bokar)


Varifrån vill du börja din resa?
Stockholm
Var är din destination? Hawaii (KOA)
När vill/behöver du resa ut? 15 october 2018 +/- 1 dagar
När vill/behöver du komma hem? 20 october 2018 +/- 2 dagar
Hur länge vill du vara borta? --
Hur många personer som skall resa? 1 vuxen
I vilken kabinklass? First alt Business class
Med vilka flygbolag vill du flyga med? Star Alliance
Vad är din budget? (per person) Eurobonus poäng 500k, Amex 2-4-1, MC Premium
Vad är det viktigaste för dig? Kort restid, First Class
Vill du stanna annanstans utöver destinationen? Endast ifall det krävs för bra biljett

Hittat dessa, men inga bra vidare anslutningar till Hawaii
FRA - IAD
LH418 (74H)
2018-10-15 13:15
2018-10-15 16:00
Duration: 8:45
First (1)


FRA - HND
LH716 (74H)
2018-10-15 18:05
2018-10-16 12:15
Duration: 11:10
Business (3)
First (1)
 
Last edited:

agehall

Medlem
Då ser det ut som att du skulle kunna flyga LH business till LAX och vidare med UA economy imorgon.

Hem finns plats 21/10 till LAX i UA economy och vidare till FRA med LH business.

Edit: Finns SAS plus direkt till LAX imorgon också.
 

matado

Medlem
Hmmm..........Amex 2-4-1 bokning inte öppet på helgerna som det står i brevet? Ifall jag bokar Lufhansa Business ut imorgon Söndag, så går det inte att applicera 2-4-1 då?
 

AABack2ARN

Medlem
Du kan också söka på Hilo (ITO) dit United har en kvällsflygning från Los Angeles några dagar i veckan. Någon timme med bil över till andra sidan. Med tanke på att Hilo är en något mindre turistdestination så kan det finnas fler platser på det flyget. (Fast när jag tittar på united.com verkar det vara välbokat även till ITO)

Om du inte ska få en övernattning på USAs fastland behöver du ta dig till västkusten (SFO/LAX) för vidare transport. För östligare destinationer landar flygen från Europa efter flygen till Hawaii avgår. Dessutom är det ganska begränsat med fastlandsdestinationer på KOA (främst LAX, SFO och DEN om du skall hålla dig inom Star Alliance). Bara ett japanskt flyg och det är Japan Airlines från Narita.

Annars finns ju alltid möjligheten att flyga till Honolulu och betala sig över med Hawaiian Airlines till KOA.
 
Toppen