Senaste nytt

Sökes Award: Stockholm-Los Angeles med Star Alliance dec 2019 hem jan 2020

Gumster

Medlem
Hej,
tänkte försöka be om hjälp i det här eminenta forumet då min tjej som jobbar som sjuksyrra otroligt nog fick ledigt. Fick precis besked igår så vi tänkte försöka komma iväg över nyår.
Planen är att flyga till Los Angeles, hyra en bil och dra ner till Baja California och åka runt.

Alternativ är såklart att åka till någon flygplats i Mexico men har kollat Tijuana som ligger i Baja och hittar inget. San Diego funkar också.
Hittar flyg hem för 35.000 EB 2020-01-11&12 men dessvärre inget dit i mellandagarna.
  1. Varifrån vill du börja din resa? ARN
  2. Var är din destination? LAX - Los Angeles
  3. När vill/behöver du resa ut? 2019-12-27 - 2019-12-29
  4. När vill/behöver du komma hem? 2020-01-11 - 2020-01-12
  5. Hur länge vill du vara borta? 15-17 dagar
  6. Hur många personer som skall resa? 2 vuxna med Amex 2-4-1
  7. I vilken kabinklass? Economy
  8. Med vilka flygbolag vill du flyga med? Star Alliance
  9. Vad är din budget? (per person) 100k EuroBonus-poäng
  10. Vad är det viktigaste för dig? Så kort restid som möjligt
  11. Vill du stanna annanstans utöver destinationen? Nej
 

Tonton

Medlem
Jag skulle rekommendera er att köpa ekonomibiljetter. Riktig kapitalförstöring att använda dina ihoptjänade Eurobonuspoäng på ekonomibiljetter.

Jag hittar biljetter för cirka 6-7k SEK per person just nu på dina datum.
 

Gumster

Medlem
Jag skulle rekommendera er att köpa ekonomibiljetter. Riktig kapitalförstöring att använda dina ihoptjänade Eurobonuspoäng på ekonomibiljetter.

Jag hittar biljetter för cirka 6-7k SEK per person just nu på dina datum

Tack för svar! Menar du att det är för dålig utväxling på poängen att köra Economy? :)

Finns det Business 2-4-1 dom datumen så kan vi absolut överväga det.
 

Canadien

Medlem
Tack för svar! Menar du att det är för dålig utväxling på poängen att köra Economy? :)