Senaste nytt

Så här reserverar du plats på Turkish Airlines vid awardbokning

Gus

Medlem
@Gus Inga konstigheter alls, fungerar perfekt numera.

Visa bifogad bild 100212

Visa bifogad bild 100214
Sådär ser det inte ut för mig, finns ingen möjlighet att välja säte. Hade tänkt att ta en skärmdump för att visa men nu kommer jag inte ens in på bokningen längre :confused:. Och via appen går det inte heller, då det står att datumet blivit ändrat. Otroligt mycket krångel att välja säte på Turkish, aldrig sett något liknande tidigare! @malmokalle , det är en Eurobonus-Award bokning du har?
 

malmokalle

Medlem
Jo, det är en EB-Award bokning. Tänk på att det måste vara Turkish PNR och inte den som du får av SAS och att biljettnummer skall vara utan bindestreck. Håller med dig det har varit, och är tydligen fortfarande, mycket strul.
 

Gus

Medlem
Jo, det är en EB-Award bokning. Tänk på att det måste vara Turkish PNR och inte den som du får av SAS och att biljettnummer skall vara utan bindestreck. Håller med dig det har varit, och är tydligen fortfarande, mycket strul.
Absolut, så har jag gjort! :) Kom in i bokningen förut, men inte nu. :rolleyes:
 

JochenS

Medlem
Har aldrig fått det där att fungera. På websidan får jag "Due to a technical error the e-ticket cannot be shown." och i appen kommer jag vidare ett steg efter att skrivit in Turkish PNR men i nästa steg efter att jag skrivit in korrekt biljettnummer (award som börjar med 117) utan bindestreck får jag "No records can be found to match the passenger which you entered...". Quadruppelkollat alla uppgifter.
 

airac

Medlem
Positiv rapport bland strulet, kunde seata mig fint genom classic.sas.se igår på B777 HKG-IST och A321 IST-ARN på award bokning i februari 2020.
 
Toppen