Senaste nytt

Right now ✈ Travelers’ deals extra bra priser fram till 27 Augusti 2019

Brandten

Medlem
Kom för 5 min sedan på mail

EXTRA BRA PRISER FRAM TILL 27 AUGUSTI 2019

Hej Brandten,

Just nu hittar du massor av höst-, vinter- och vårresor – till fantastiska priser på sas.se. Så passa på att boka in den där Oslo-resan, eller något av våra andra resmål runtom i världen* senast 27 augusti 2019.

Reseperiod: 16 september 2019 – 31 maj 2020*
Boka senast: 27 augusti 2019

Vi CO2-kompenserar alla EuroBonus-medlemmars resor med SAS.

Hälsningar från SAS
WE ARE TRAVELERS
 

Brandten

Medlem
RIGHT NOW, TRAVELERS' DEALS

Right now, travelers' deals | SAS

Nu har vi fantastiska priser till alla våra destinationer. Välj bland massor av spännande resmål i Skandinavien, Europa, USA och Asien.

Kom ihåg att du alltid har 24 timmars öppet köp på sas.se.

Boka senast 27 augusti

Reseperioder
Skandinavien och Europa: 16/9 2019–31/5 2020

USA och Asien: 1/11 2019–10/6 2020 (utom i perioden: 19/12 2019–5/1 2020)

Boston: 1/11–21/11 2019 och 20/4–10/6 2020
 

Big Birger

Medlem
Gäller väl i första hand biljetter i SAS GO? Har inte noterat någon skillnad för SAS PLUS. Eller är även Plus-biljetter billigare med denna kampanj?
 

Hachans

Medlem
Gäller väl i första hand biljetter i SAS GO? Har inte noterat någon skillnad för SAS PLUS. Eller är även Plus-biljetter billigare med denna kampanj?

Plusbiljetter på samma datum som jag bokade på under Friends and Family är nästan nere på samma nivå igen. Men jag vet inte om det är rean eller bara allmän revenue management.
 

Nikje

Medlem
Hade spanat in ARN-GVA i Plus några lördagar i mars och dom är iaf en femhundring billigare, alltid något..:)
Får citera/korrigera mig själv: Plus Pro (avbokningsbar utan avgift) stämmer ovan. Plus Smart är 927 kr billigare än före kampanjen, båda i boknings-klass A.
 

bankb

Medlem
Spännande att de även har biljetter till SIN med SQ i kampanjen. Aldrig tidigare sett att de har andra linjer en rena SAS linjer i den här typen tidigare.
 

pedantic

Medlem
Såg att en biljett till jullovet hade fallit i pris rejält, fundera på om kan man uppgradera den befintliga till Plus och får den helt återbetald och sen boka en ny med det nya priset. Någon som har testat? :D
 
  • Gilla
Reactions: Gus
Toppen