Senaste nytt

Recension utav 8 lounger på Bangkok flygplats (Star Alliance och Priority Pass)

AndersSt

Medlem
Även några starkare drycker som jag inte kollade närmare på
Bra recension, inte minst info om hur man hittar dit!

Men för oss som ändå är intresserade av utbudet av alkoholhaltiga drycker, t ex vill veta om det finns mousserande vin eller någon trevlig rom, kan det bli lite torftigt när du bara skriver "Även några starkare drycker som jag inte kollade närmare på." för alla lounger.;)
 
Bra recension, inte minst info om hur man hittar dit!

Men för oss som ändå är intresserade av utbudet av alkoholhaltiga drycker, t ex vill veta om det finns mousserande vin eller någon trevlig rom, kan det bli lite torftigt när du bara skriver "Även några starkare drycker som jag inte kollade närmare på." för alla lounger.;)

Tack! Jag håller med om din kommentar, men jag dricker inte alkohol och har egentligen ingen direkt kunskap i ämnet så eventuella försök från min sida att kommentera detta skulle nog bara vara löjeväckande och ändå lika torftigt. Hellre då att någon annan antar utmaningen att komplettera min information. Då kan man ju även passa på att kvalitetssäkra min övriga information. :);)
 

Delayed

Medlem
Louis Tavern CIP Lounge Conc. A

När den ena tjejen kollade på mitt boardingpass och såga att det var ytterligare 7 timmar innan mitt flyg skulle avgå var hon noga med att påpeka att jag bara fick vistas i loungen i max två timmar.
Ja de brukar vara noga med att påpeka tvåtimmarsgränsen. "Råkar" man missa den kan man bli påmind men de är inte alltid de har koll så det är väl en samvetsfråga. I varje fall i loungen på concourse G, den med två våningar, brukar man kunna registrera sig på nytt vilket beroende på accessätt kan vara gratis eller inte.
 

pep

Medlem
Tusind tak! BKK loungerne er generelt vældig "sterile" og un-authentic efter min smag. Jeg mangler dog at besøge Oman loungen til reference. Sidder lige nu i Plaza Premium i PNH og her er et overraskende højt niveau - har ALDRIG været i nærheden af dette niveau i BKK, hvor loungerne er fyldt med industrielle produkter....
 

bossefin

Medlem
Tack för en bra sammanställning. Någon frivillig att göra om samma lounge-race och bara koncerntrera sig på de starkare dryckerna för att komplettera...:confused:
 

AndersSt

Medlem
Tack! Jag håller med om din kommentar, men jag dricker inte alkohol och har egentligen ingen direkt kunskap i ämnet så eventuella försök från min sida att kommentera detta skulle nog bara vara löjeväckande och ändå lika torftigt. Hellre då att någon annan antar utmaningen att komplettera min information. Då kan man ju även passa på att kvalitetssäkra min övriga information. :);)

Jag köper det argumentet!
Och skulle man recenserat barutbudet i 8 lounger finns risk för att meningsbyggnad och stavning blivit lidande mot slutet. Kanske kan räcka med att någon tar lite bilder om de passerar förbi.
 
Toppen