Senaste nytt

Nyhet: SAS öppnar tolv (12) SAS fast tracks i Europa 3 Juni 2019

Agö

Medlem
En bra ledare kan ta tuffa beslut, en exceptionell ledare kan ändra sig.
Absolut. Men en trovärdig ledare ska också ha rejält på fötterna. Det är ju intressant att veta dels vad som föranledde beslutet, och vilka grundläggande förutsättningar som nu ligger till grund för denna u-turn. Annars kanske vi bara har att göra med en ledare som är nyckfull.
 

Hachans

Medlem
Absolut. Men en trovärdig ledare ska också ha rejält på fötterna. Det är ju intressant att veta dels vad som föranledde beslutet, och vilka grundläggande förutsättningar som nu ligger till grund för denna u-turn. Annars kanske vi bara har att göra med en ledare som är nyckfull.

Får jag spekulera fritt så kan säkert dessa flygplatser gett SAS några bra erbjudanden. Precis som svenska flygplatser lockar med rabatterade avgifter kanske dessa gör detsamma.

Alternativt så har SAS kanske gått ihop med andra partners och fått ett bra paketpris.

Vem äger flygplatserna? Är det olika allihop eller har de samma ägare?
 

igelkotten

Medlem
Har SAS erbjudits bra priser eller ser SAS ni helt plötsligt ekonomin i att erbjuda fast track. Dessa är väl knappast brandade?
 

SK989

Medlem
I fjol flög jag Plus från Venedig och hade då fast track, vilket var väldigt tacksamt då det var extremt lång kö till vanliga säkerhetskontrollen men ingen kö alls vid fast track. Så den utökning av fast track som nu SAS annonserar känns inte fullt ut helt ny. Eller visst, SAS kanske tog bort fast track i Venedig efter sommaren 2018 och återinför den nu...
 
Toppen