Senaste nytt

När når du SAS American Express 2-4-1-gränsen 2019?

Fredr1k

Medlem
Fick min första för 2019 idag. Tog betydligt längre tid än förväntat, så jag får lägga på ett extra ryck med att dra kortet nu :)
 

Airman

Medlem
Någon form av SAS Eurobonus Amex Platinum vore ju trevligt. Typ en hybrid av SAS Elite och "vanligt" Platinum. Intjäning av Eurobonuspoäng istället för Membership Rewards och möjlighet till 2-4-1-vouchers (kanske möjlighet till 3 eller 4 vouchers istället för 2), men att det ändå är ett Platinum-kort med tillhörande förmåner (försäkringar, hotellstatus, PP, Pontus).
Typ 8kSEK i årsavgift så att det blir något billigare än att ha både Elite och Platinum.

Ja ett sådant kort hade varit givet för många här. Och varför inte slänga in 25p/100kr när man ändå är igång? :)

Man kan ju dagdrömma om det iaf :rolleyes:
Just nu är det ju tyvärr så dåligt att inte ens försäkringen från platinum gäller om man använder sitt elite. Så svårt att motivera ett platinum utöver elite. :(

On topic: Lite långsamt år för mig angående 2-4-1 med föräldraledighet etc. Får nog första om en månad ungefär.
 

jumbooze

Medlem
Har klarat en av två vouchers på mitt Elite.
Närmar mig 200k så hoppas bli klar med den efter sommaren
Sen får jag överväga om jag ska söka ett Kort till :)
 

Hafermann

Medlem
Årets första inhämtad denna vecka. Nr 2 lär dyka upp om 2 veckor. Har just nu tråkigt stora kostnader som dock för med sig ett glädjeämne eller två
 
Toppen