Senaste nytt

När når du SAS American Express 2-4-1-gränsen 2019?

Sebastian.k

Medlem
I hear that! :)

Tror det bästa sättet att pitcha är att samla ihop en stor hög med poäng och få till en klockren businessresa till hela familjen för en bråkdel av kostnaden ni skulle lagt på ekonomibiljetter.:rolleyes:


Thanx!

Helt rätt, och en guld stjärna från respektive!
 

kander

Medlem
Fick jag två st 2-4-1 på en och samma dag eller va hände här?

Screen Shot 2019-03-10 at 10.48.51.png


Värt att tillägga att jag enligt deras saldo ska ha lite kvar till 300k så borde egentligen bara fått en och sedan en till när jag nått hela vägen fram, men sen står där också text som tyder på att jag redan nått upp till 300k. Smått förvirrad... o_O
 
Last edited:
Jag har ingen aning om när jag kommer nå för Amex lyckas inte visa hur mycket jag har handlat för och hur mycket jag har kvar,det ska bero på att jag har ett classic och ett premium kort, vad vet jag, de tyckte jag skulle säga upp mitt classic iallafall.
 

kander

Medlem
Ibland kanske man inte ska uppmärksamma sådant på en öppen sida ;)
Är som sagt redan snart uppe på 300k och det ser ju inte ut som jag kan tjäna fler på det kortet enligt samma sida, så det gör väl ingen större skillnad om jag lägger upp det här? Det är alltså de enda två jag fått in...

Var mer nyfiken på vad som egentligen hände här, och ifall någon sett det innan.
 

Wipe75

Medlem
Vem kollar man med om man inte ser Vouchern på SAS? Jag ser bara den som är kvar från förra året och nådde första för året för en dryg vecka sedan.
 
Från att tidigare år ha nått min första och enda voucher runt oktober, har jag nu redan tjänat ihop till årets första voucher i början på mars.

Har lyckats få min arbetsgivare att gå med på att jag bokar och betalar alla resor själv, istället för att gå genom den för ändamålet avsedda resebyrån. Det har hjälpt en del om man säger så.
 
Toppen