Senaste nytt

Lufthansa Boeing 777-300 business class

Julia K

Medlem
Någon som har koll på hur business class ser ut på Lufthansas Boeing 777-300? Googlar jag får jag bara fram hur deras ”nya” business ser ut men att den ska börja rullas ut 2020. Jag ska flyga till våren 2019... Det står också ”körs av CA” under flygplanstyp när jag tittar på flighten som jag är intresserad av. Vad betyder det?
 

Abbs

Medlem
Någon som har koll på hur business class ser ut på Lufthansas Boeing 777-300? Googlar jag får jag bara fram hur deras ”nya” business ser ut men att den ska börja rullas ut 2020. Jag ska flyga till våren 2019... Det står också ”körs av CA” under flygplanstyp när jag tittar på flighten som jag är intresserad av. Vad betyder det?
Att du flyger med Air China och inte Lufthansa.
 

Nahoj

Medlem
Någon som har koll på hur business class ser ut på Lufthansas Boeing 777-300? Googlar jag får jag bara fram hur deras ”nya” business ser ut men att den ska börja rullas ut 2020. Jag ska flyga till våren 2019... Det står också ”körs av CA” under flygplanstyp när jag tittar på flighten som jag är intresserad av. Vad betyder det?

Lufthansa flyger inte med 777-300. Det kan nog vara så att du sökt på en avgång, som utförs av Air China, men som även säljs av Lufthansa.

Hur som helst, har Air China säteskonfigurationen 2+2+2 i business class ombord 777-300. Vill du ha mera info om det, eller kommer du söka dig efter annat flyg?

Här nedan kan du se Lufthansas och Air Chinas olika flygplan med säteskonfigurationer:

Lufthansa Flight Information

Air China Flight Information
 

Julia K

Medlem
Lufthansa flyger inte med 777-300. Det kan nog vara så att du sökt på en avgång, som utförs av Air China, men som även säljs av Lufthansa.

Hur som helst, har Air China säteskonfigurationen 2+2+2 i business class ombord 777-300. Vill du ha mera info om det, eller kommer du söka dig efter annat flyg?

Här nedan kan du se Lufthansas och Air Chinas olika flygplan med säteskonfigurationer:

Lufthansa Flight Information

Air China Flight Information

Jag har nu förstått från tidigare svar varför jag inte fick några träffar när jag sökte efter Lufthansa 777-300. Och jag har förstått att det är Air Chinas 777 jag får titta på om jag vill se hur deras business ser ut.
Så nu när jag vet vad jag ska söka efter så kan jag nog hitta den info jag vill ha.

Sen skulle jag ändå uppskatta om MrDollar kunde utveckla sin något dryga kommentar.
 

MrDollar

Medlem
Ber om ursäkt om min kommentar uppfattades som dryg.
Ser nu att det inte var ett inlägg om award bokningar.
Anledningen till min kommentar var helt baserat på tidigare rapporter om att det inte är värt att boka C eller F award med Air China.

Du kan helt borste från min (korkade) kommentar.

Sen skulle jag ändå uppskatta om MrDollar kunde utveckla sin något dryga kommentar
 
Toppen