Senaste nytt

Köp access till Al Safwa First class lounge

pep

Medlem
Perfekt! God deal, jeg takker @squeezen Jeg er nu naesten holdt op med at flyve QR men skal have brændt mine 600k q-miles af. Denne Lounge er bedre end at tage paa hotel. Det eneste negative ved Al Safwa er at det hele virker lidt øde og der er ingen stemning. Men som min far sagde: Anders !! Intelligente mennesker keder sig aldrig!
 

LarsCph

Medlem
Jeg er med Qatar Airways i Manila nu her - fløj ud sidste lørdag og hjem igen torsdag næste uge. Jeg er stadig langt fra tilfreds med deres devaluering af bonus point, men helt enkelt var de DKK 5.000 billigere end nærmeste alternativ da jeg bookede. Service og forplejning ligner sig selv og er ganske godt. Jeg må sige at jeg savnede dine-on-demand da jeg var herud med Singapore Airlines sidst - det ER altså bare utrolig lækkert at man kan bestille mad når man har lyst til at spise.

De har fået ny amenity-kit indpakning - men indholdet er så vidt jeg kan vurdere det samme. Også et fint lille "lys" på bordet ved morgenmaden (som for min del mere var frokost) som jeg tænker det har nappet idemæssigt fra Turkish Airlines.

Når jeg kommer hjem herfra har jeg point nok til at rejse t/r med fruen til Muscat via Doha i Business Class / Mellemøst "First Class" med adgang til omtalte lounge. Altså med mindre de endnu engang devalurerer værdien af mine point - så skal vi på tur derned senere på året...

Kit.jpg

Food01.jpg

Food02.jpg

Food03.jpg
 
Toppen