Senaste nytt

Jakten på polarrullen

Alf

Medlem
Rostbiff och remolade är vanligt på smörrebröd i Danmark.

Då får man det ju inte serverat som en geggig röra som rullen utan det serveras på ett anständigt och snyggt sätt.

upload_2019-7-9_8-5-5.jpeg


Som jag skrivit tidigare, skippa polarrullen på Skandinaviska flygningar och inför smörrebröd som på den gamla goda tiden. SAS var då världsbäst på att servera goda smörrebröd. Behåll möjligtvis rullen på svensk inrikes annars blir det väl en mindre revolution, åtminstone i norra Sverige.
 

Homer

Medlem
Då får man det ju inte serverat som en geggig röra som rullen utan det serveras på ett anständigt och snyggt sätt.

Visa bifogad bild 93545

Som jag skrivit tidigare, skippa polarrullen på Skandinaviska flygningar och inför smörrebröd som på den gamla goda tiden. SAS var då världsbäst på att servera goda smörrebröd. Behåll möjligtvis rullen på svensk inrikes annars blir det väl en mindre revolution, åtminstone i norra Sverige.

För mellanskillnaden vad biljetten kostade på den gamla goda tiden och vad den kostar nu kan man köpa en lastbil med smörrebröd.
Fast du betalade väl inte biljetterna själv på den gamla goda tiden
 

Alf

Medlem
För mellanskillnaden vad biljetten kostade på den gamla goda tiden och vad den kostar nu kan man köpa en lastbil med smörrebröd.
Fast du betalade väl inte biljetterna själv på den gamla goda tiden

Med dagens biljettpris räcker det i varje fall till två smörrebröd, vilket räcker för mej.
Självklart betalade jag inte biljetterna själv på den gamla goda tiden, vem gjorde det när man reste i business?
 

Homer

Medlem
Du hade rätt. Sedan de fick tillbaka “Aroma” har det smakat bra igen.


Har den alls varit borta?
Jag tror aldrig jag har fått något annat inom Europa.

Men nu ska de tydligen byta, blir tydligen inte ens äpple?
Antar att det är flaskan till höger på bilden de avser.

https://twitter. com/SAS/status/1152159928494284801

Om det är någon av de här skulle jag gissa på rabarber
alternativt om det är äpple Carol
Ringi AS - Våre produkter



Med dagens biljettpris räcker det i varje fall till två smörrebröd, vilket räcker för mej.
Självklart betalade jag inte biljetterna själv på den gamla goda tiden, vem gjorde det när man reste i business?


endast då som man talar om den tiden som god
 

Jönsson

Medlem
Har den alls varit borta?
Jag tror aldrig jag har fått något annat inom Europa.

Men nu ska de tydligen byta, blir tydligen inte ens äpple?
Antar att det är flaskan till höger på bilden de avser.

https://twitter. com/SAS/status/1152159928494284801

Om det är någon av de här skulle jag gissa på rabarber
alternativt om det är äpple Carol
Ringi AS - Våre produkter






endast då som man talar om den tiden som god
Det är möjligt men jag har också serverats andra sorter än Aroma under året.
 
Toppen