Senaste nytt

Hur länge är min Eurobonus-status giltig?

Sebastian.k

Medlem
I vissa butiker och restauranger kan du dra eurobonuskortet i kortläsaren före du betalar med ett betal/kreditkort och därmed registreras din EuroBonus poäng per automatik.

Man kan även efterregistrera sina köp digitalt på sas hemsida för att få EuroBonus poängen. Glöm inte att spara kvittot, ta bild och bifoga när du skickar in.
 
En fråga min sambo är silver och hade drygt 230t eb. Sen köpte hon sin resa till Sydney på sina poäng . Nu fick hon ett member kort premium , ramlar man ner fast du har din silver period kvar ?
 

LPC123

Medlem
En fråga min sambo är silver och hade drygt 230t eb. Sen köpte hon sin resa till Sydney på sina poäng . Nu fick hon ett member kort premium , ramlar man ner fast du har din silver period kvar ?
Nej att använda intjänade poäng påverkar inte status. Har hennes grace period kanske tagit slut? Är 3månader in på nya intjäningsåret? Dock vet jag att det varit lite strul med utskickade kort från EB under en tid.
 

LPC123

Medlem
1/9-19 till 31/8-20 , fast vi köpte köpte resan innan den nya perioden

men ett uttag av poäng påverkar inte status. Du tjänar inga nya baspoäng och åker inte ner för att du utnyttjar dina poäng du samlat. Om du loggar in vad står det då för status på SAS?
Om hennes EBår är mellan dom datum du skriver så beror det ju på hur mycket poäng hon salat in under 1/9-18 till 31/8 -19. Har hon inte nått upp till silver då så åker hon ju ner ett hack.
 

NotRyan

Medlem
men ett uttag av poäng påverkar inte status. Du tjänar inga nya baspoäng och åker inte ner för att du utnyttjar dina poäng du samlat. Om du loggar in vad står det då för status på SAS?
Om hennes EBår är mellan dom datum du skriver så beror det ju på hur mycket poäng hon salat in under 1/9-18 till 31/8 -19. Har hon inte nått upp till silver då så åker hon ju ner ett hack.
I vilket fall så ska hon inte ha trillat ner ännu om intjäningsperioden är rätt.
 
Toppen