Senaste nytt

Hilton Gold/Diamond statusmatch/challenge till mars 2020

Be
Återigen typo, gäller till 2020.
Matchningssidan och bekräftelsesidan sade 31/03/2019 när jag skickade in. Jag väljer att tro mer på dessa uppgifter än vad kundtjänst sagt via Facebook. Är det någon, med besked om 31/03/19, som hunnit klara av sin challenge och kan se om nya statusen gäller tom 2019 eller 2020?
 

Maja

Medlem
@palmen Det är det jag misstänker. Förra året matchade de dock BW Diamond Select till HHD. :D

@RollingStone Visst väl att det var någon här i tråden som hade matchat mot BW, men hann inte scrolla igenom hela tråden igår. Tack för heads up.
 

jonten

Medlem
Ärligt ihoptjänat CCC gav status match till HHD. Hade dock en jäkla massa nätter senaste 3-4 månaderna i flera länder. Det kan ha spelat in, inte alla vad jag förstår som får matchning mot CCC
 

mika

Medlem
OK, jag erkänner. Jag har nu gjort mitt första status match. Om det finns två saker som jag inte uppskattar är det kreditkort-earnings och status match. Men jag har flera Hilton-nätter bokade (kunde inte riktigt påverka det) så jag bestämde mig för att testa. Jag har SPG Platinum som matchades med HHD, som challenge.
hilton.JPG
 
  • Gilla
Reactions: Gus

FredrikW

Medlem
Jag har också matchat , men under "my account" eller i appen så är jag fortfarande kvar på min gamla nivå. Jag förstod det som att man har den nya nivån även under challenge tiden. Har ni upplevt samma?
 
Toppen