Senaste nytt

Har Lufthansa infört Starnet blocking mot SAS?

Matore

Medlem
När Experflyer visar F8 på LH i övermorgon kan man ju tycka VA FAN SLÄPP lite till Eurobonus nu då. Men Tallinn says no... Frustrerande. Har följt F-tillgången ganska slaviskt och ringt mycket till Tallinn och tyvärr är min erfarenhet att det blir skenande sämre för varje vecka. Inte färre F generellt, men färre till EB.
 
När Experflyer visar F8 på LH i övermorgon kan man ju tycka VA FAN SLÄPP lite till Eurobonus nu då. Men Tallinn says no... Frustrerande. Har följt F-tillgången ganska slaviskt och ringt mycket till Tallinn och tyvärr är min erfarenhet att det blir skenande sämre för varje vecka. Inte färre F generellt, men färre till EB.
Vilken F-tillgång är det du har följt, bara LH eller har du koll på SQ också?
 

freppa87

Medlem
Vad stod det när det inte gick att boka?
Samma. Varierade mellan IL, I7 och I9 men provade ett antal gånger och platserna fanns enbart dagen innan. På morgonen dagen innan var det A2F2O2 och då gick det inte att boka, men ringde vid lunch igen när det stod A4 F4 O4 och då gick det att boka. Ombord sen var vi totalt 4st, och samma dag (när vi redan var inbokade) var det fortfarande A4 F4 O4.
 

Kebalibre

Medlem
Bokade idag 2 platser i First till MEX på LH498 och tänkte dela med mig av mina erfarenheter.

Avresa -14 dagar fanns 8 platser i F-klass på både LH498 och LH520 men Tallinn kunde inte se några lediga platser i O-klass.
Antalet platser började smyga neråt vart efter dagarna gick men jag fortsatte ringa varje dag för att höra om de dykt upp något i O-klass.
Idag, avresa -3 dagar, fanns det 3 platser på LH498 (6 i F-klass) och 1 plats på LH520 (5 i F-klass).
 
Toppen