Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Radisson?

Joakim H

Medlem
Park Inn Lübeck.

Bokat Superior.

Ingen uppgradering eller gratis frukost. Dock dubbla välkomstgåvor p.g.a. att Jag lade till en natt från ursprungsbokningen. Alltid något sade han som ...

Man kan inte få allt. Kör vidare mot Platinum i höst. 41 nätter nu.

Är RRG.
 

Wipe75

Medlem
2 gånger denna vecka:

Radisson Blu Waterfront Stockholm
Bokat: Standard
Erhöll: Business Class, välkomstkort, vatten, lite godis och frukt
Status: Gold

Dock ingen frukost :-(
 

jli86

Ny medlem
Bott på Radisson Blu Lietuva i Vilnius, Litauen varje vecka sedan april och blir numera uppgraderad varje gång pga guldstatus (dingar platinastatus efter denna vecka). Bolaget har bokat standardrum men det blir Business Class, två gånger i de stora rummen och en gång i minisviten med balkong. Föredrar dock vanliga business class-rummen eftersom de känns rymligare, är inte i "vardagsrummet" i sviten ändå.
 

brodd

Medlem
Radisson Blu SkyCity
Bokat: Standard Room

Ingen uppgradering. Checkade dock in sent (efter 22.00) och mer eller mindre fullt hotell. Fick dock en dalahäst som gåva och en personlig hälsning från front desk på rummet. Vidare till Royal Viking imorgon där jag hittills har blivit uppgraderad från standard/superior till business i stort sett 100%.

Status: RRG
 

mha321

Medlem
Radisson Blu Edwardian Mercer Street, London.

Från billigaste points+cash till corner suite högt upp.

Ett av de bättre Edwardian tycker jag, och ett som faktiskt bryr sig om status. Stor skillnad mot Grafton där jag var tidigare i veckan.

Status: platinum
 
Återkoppling Waterfront: Efter strul av mycket stora proportioner kom Service Manager Nora upp på mitt rum dag 2 och flyttade mig från plan 10 till plan 15 och businessclass room. Dessutom en gratis middag med dryck. Det är så man gör sina gäster nöjda och bekräftade.

Mycket bra gjort:):)
Jag önskar att Royal Viking hade agerat likadant idag. Istället ligger jag här i sängen och irriterar mig på dom 5 nätterna jag har kvar här den här månaden, som jag inte kan boka om. (Dream deals)

Efter dessa nätter - aldrig mer Royal Viking.
 

Xpressen

Medlem
Radisson Blu Scandinavia Köpenhamn

Bokat: Standard
Erhöll: Superior med utsikt
Status: Guld

Fick poängtera att jag va guld och mer eller mindre fråga om uppgradering. Ingen välkomstgåva.
 

Kronholm

Medlem
Radison Blu Royal Viking

Bokat: Standard
Fick: Business class
Status: Guld

Frågade om frukost ingick och fick svaret att nya regler inte ger gratis frukost för uppgraderade rum. Sad.
 
Toppen