Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Radisson?

MartinH

Medlem
Radisson Blu Resort Hua Hin
Har lite samma historia som @rob74 för nån månad sen.
Bokat 1 natt i DELUXE POOL ACCESS ROOMS
sen 5 nätter för poäng och 4 nätter "friends&family". Fick behålla poolrummet hela vistelsen, så uppgraderad 9 nätter.
CCG


Hej från Radisson Blu Resort Hua Hin, Thailand!

Kom hit i förrgår kväll och stannar totalt 11 nätter här.

Har 4 olika bokningar under den tiden:
1+3 nätter för pengar
6 nätter för poäng (de dyrare datumen...)
1 natt för pengar

Betalrummen bokade jag som Deluxerum med poolaccess och poängrummen "vanligt" rum utan pool.
Blev uppgraderad på poängnätterna, så kan stanna i samma rum under hela vistelsen. (Är CCG)
Välkomstbrev och lite snacks fanns på rummet då jag kom in.
Riktigt trevligt ställe detta. Skickar med några bilder från rum och omgivning.

Visa bifogad bild 60774 Visa bifogad bild 60775 Visa bifogad bild 60776 Visa bifogad bild 60777 Visa bifogad bild 60778 Visa bifogad bild 60779 Visa bifogad bild 60780 Visa bifogad bild 60781 Visa bifogad bild 60782 Visa bifogad bild 60783 Visa bifogad bild 60784 Visa bifogad bild 60785 Visa bifogad bild 60786 Visa bifogad bild 60787 Visa bifogad bild 60788 Visa bifogad bild 60789 Visa bifogad bild 60790
 

TjudöBoy

Medlem
Påbörjar tredje veckans boende på Park Inn Central Tallinn med ett rum på högsta våningen (våning 6), vet ej om man kan kalla det uppgradering då rummet känns mindre än det jag bodde i förra gången!?o_O
Nå d slog till å gav mig en drink kupong som jag kan använda i lobby baren iaf så inte helt lottlös...:)
 

Brandten

Medlem
Bokat standardrum på Park Inn By Radisson Copenhagen Airport och fick ett Businessrum på våning 6 med utsikt mot flygplatsen. Tackar!
 

TjudöBoy

Medlem
Fjärde veckans boende på Park Inn Central Tallinn med ett rum på högsta våningen (våning 6), denna gången blev det uppgradering till ett Superior rum med balkong. Synd att det varit så kallt här så man ej kunnat utnyttja balkongen.
Blev en drink kupong denna gången oxå som jag kunde använda i lobby baren.
IMG_7943.JPG
 

Matilda_J

Ny medlem
Jag och min då nyblivna make kom till hotellet efter vår bröllopsfest. Hotellet hade försökt att nå oss under dagen då vårat rum var dubbelbokat, men ingen av oss hade våra telefoner på oss. när vi kommer dit vid ca kl 3 på natten möts vi av en ung herre som skäms ögonen ur sig men bjuder in oss till receptionen. Folk kommer med vatten, gott bröd och Cola till oss och vi inväntar en taxi som ska ta oss till ett annat hotell och ett större (och lyxigare) rum. Då denna tabbe låg på hotellet stod dom för hela kalaset, trevligare bemötande får man leta efter!
 
Toppen