Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Radisson?

Dr. Miles

Expert
Har du blivit uppgraderad på något hotell i Radisson gruppen? Berätta om dina erfarenheter, hur du blev uppgraderad och vilket rum du fick.

Radison group hotell är:
  • Radisson Blu
  • Radisson
  • Park Plaza
  • Park Inn by Radisson
  • Country Inns & Suites By Carlson
 
Last edited:
Radisson group hotell tråd

Igen på tjänsteresa i Helsingfors. Övernattar som vanligt i Radisson Blu Royal. Fick en bra upgrade och parkeringen för min hyrbil, Mini Cooper SD Coupe, för halva pris. Bilderna nedan...

download (1).jpg download.jpg
 
Jag är på tjänsteresa i Helsingfors igen... Det varit så att besökt en gång i vecka under senaste månaden och så kommer det ser ut under hösten.

Övernattade i Radisson Blu Espoo tisdag-onsdag natten och hade bokat en standard rum med vår avtal för 130€/natt. Jag fick en Business Class rum och när jag kommer till rummet fanns det en frukttalrik med lite olika ostar i rummet för mig med en hälsning från hotellchefen. :)

Sen bytte jag till Radisson Blu Royal Helsinki. Två nätter i Standard hade jag bokat med avtal på 141€/natt. Jag fick en upgrade till Business Class samt 2st drink biljetter till Lobby Bar. I rummet fanns det en hälsning från hotellchefen med lite Fazer choklad och internationella tidningar. :) Och -50% rabatt för parkering för min hyrbil... Kostar vanligtvis 32€/dygn men 15€/dygn för mig.

Än så länge varit jätte nöjd med Radisson i Helsingfors region och de kan göra till och med lite bort om sig innan jag skulle byta mig till Hilton till exempel. Det bästa är att Lobby Bar lägger notan till rum först och sen avslutar notan med drink-biljett så får CC poäng för dessa inköp med. Dricker oftast ett glas rött eller vitt men poäng trillar in... :rolleyes:

Vill du ha en rabatt koden så skicka PM. Rabatt både på Standard och Business Class men gäller bara Blue Royal Helsinki och Blu Espoo.
 

Agö

Medlem
Övernattar på Radisson Blu Royal Viking. Uppgraderad från Business Class-rum till juniorsvit. Utan status men väl på god väg. Tack Club Carlson och Radisson.
 

Jonas C

Medlem
Blev en uppgradering till Business Class rum vid incheckning på Radisson Blu Gdansk igår. Desvärre bara rummet, och inga av de tjänster som normalt ingår. Överprisde frukostbuffen klarar man sig utan, när det finns dussintals med trevliga restauranger tvärs över gatan som serverar billig och god frukost.
 

Jonas C

Medlem
Hade som sagt en väldigt fin upplevelse som CC Gold Elite på Radisson Blu Gdansk i Söndags. Trevligt och centralt läge, hjälpsam och serviceinriktad personal, och allmänt trevlig atmosfär. Rekommenderas starkt!

7976297287_ee36f1c97d_z.jpg


7976296081_052c3ae124_z.jpg


Business Class Room


7976298210_967db9c316_z.jpg


Badrum


7976298480_9dd0b86d28_z.jpg


Välkomstarrangemang bestående av färsk frukt och mineralvatten.



7976296989_c2638327a5_z.jpg


7976299976_3588a470ee_z.jpg


Nespressomaskin fanns tillgänglig som standard i rummet.


7976297685_61d3b7fb98_z.jpg


7976300328_ff13e1479e_z.jpg


Väldigt trevlig utsikt från rummet.
 
Toppen