Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Nordic Choice Hotels?

Comfort Hønefoss. Tror bara de har en typ av rum, så uppgradering förväntade jag mig inte, men blev inte 'uppmärksammad' över huvudtaget. Är Platinum.
 
Jag har en dum fråga. Jag är Platinum medlem sedan förra veckan och kan inte Platinum förmånerna så bra. När det gäller en flaska vatten per natt och fri rumsuppgradering får man båda och samtidigt eller antingen eller?
 
Tack för hjälpen. Jag bor på Clarion collection Karlskrona och tjejen i receptionen så att jag fick rumsuppgradering och då kan jag inte få en flaska vatten :(
 
Har precis checkat in på Quality Expo Fornebu. Ingen uppgradering. Har dålig koll på vad som gäller då jag inte varit Platinum så länge, men visst skall man bli uppgraderad även om man tar ut en bonusnatt? Måste man köra en 'Do you know who I am' vid incheckning? Känns knas isåfall, men kollar jag webbsidan så är ju uppgradering garanterad för Platinum..

Och nu vet jag ju ändå inte om jag orkar byta. Har kört bil hela dagen och är helt slut. Kan man bli kompenserad på annat sätt? Vad har ni för erfarenheter?
 
Har precis checkat in på Quality Expo Fornebu. Ingen uppgradering. Har dålig koll på vad som gäller då jag inte varit Platinum så länge, men visst skall man bli uppgraderad även om man tar ut en bonusnatt? Måste man köra en 'Do you know who I am' vid incheckning? Känns knas isåfall, men kollar jag webbsidan så är ju uppgradering garanterad för Platinum..

Och nu vet jag ju ändå inte om jag orkar byta. Har kört bil hela dagen och är helt slut. Kan man bli kompenserad på annat sätt? Vad har ni för erfarenheter?
Har du bott på hotellet innan du blev platnium? Märkt ibland att status har inte uppdaterats i den lokala databasen på vissa hotell som man har bott på innan :/
 
Toppen