Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Hilton?

TjudöBoy

Medlem
Begär ni endast uppgradering av rummet då ni checkar inn eller väljer ni d redan vid bokningen, går ju att göra på många Hilton hotell!?
 

GE90

Medlem
Hilton Hua Hin resort & spa, bokade 14 nätter deluxe room, när vi anlände igår uppgraderades vi direkt till en suite med stoor balkong, jacuzzi och två toaletter eget pentry och minibaren är lika stor som kylen hemma i köket... Nämnde att vår son fyller fyra år på lördag och gjorde en förfrågan om man kan beställa födelsedagstårta tills dess, man svarade att de bakar tårta free of charge! Mycket trevligt.
 

Alx

Medlem
Hilton Hua Hin resort & spa, bokade 14 nätter deluxe room, när vi anlände igår uppgraderades vi direkt till en suite med stoor balkong, jacuzzi och två toaletter eget pentry och minibaren är lika stor som kylen hemma i köket... Nämnde att vår son fyller fyra år på lördag och gjorde en förfrågan om man kan beställa födelsedagstårta tills dess, man svarade att de bakar tårta free of charge! Mycket trevligt.

Det är de där små men så uppskattade gesterna som gör att jag fullkomligt älskar Hilton Hhonors. Som Diamondmedlem felar det så gott som aldrig och de ytterst få gånger jag haft anledning att klaga har de alltid löst problemen långt över förväntan.

Hoppas att tårtan smakar väl och att sonens fyraårsdag blir en minnesvärd dag!
 

agehall

Medlem
Idag när jag checkade in på Waldorf Astoria (aka Roosewelt hotel) i New Orleans fick jag faktiskt ingen uppgradering. Men å andra sidan är rummet rätt bra även om det är ett vanligt "standardrum".
 

Alx

Medlem
Idag när jag checkade in på Waldorf Astoria (aka Roosewelt hotel) i New Orleans fick jag faktiskt ingen uppgradering. Men å andra sidan är rummet rätt bra även om det är ett vanligt "standardrum".

Sa de varför du inte fick någon uppgradering?? Fullt?? Som Diamond har jag aldrig någonsin blivit nekad uppgradering. Inte ens på fullbokade Hiltonhotell...
 

agehall

Medlem
Ja, det var fullt. Det är en stor konferens på hotellet, så det är föga förvånande. Jag är ju trots allt bara guld änsålänge.
 

Marcus01

Medlem
Precis checkat in på Hilton Kastrup. Uppgraderad till Executive King på 12:e våningen. Stort och fräscht rum! Bra m guldkort!
 

gusten

Medlem
Är stammis på Hilton Strand Helsinki sedan snart två år och gillar det. Bra personal, passande läge för mig och ok rum, trots en viss 80 tals patina. I Loungen på plan 7 finns bar och något litet att äta. Om något skulle de må bra här av att vampa upp sitt F&B erbjudande. Ikväll erbjuds torra små smörgåsar och som varmrätt någon form av kött i brunt spad.. Märkligt och inte riktigt internationell Hilton standard.
Även restaurangen i lobbyn lämmar mycket övrigt att önska med vilsen personal och oinspirerad mat.

Nåja. Mitt frekventa boende här har höjt upp mig till Diamond nivåns förlovade höjder, vilket jag snart hoppas kunna utnytta på lite andra platser
 
Toppen