Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Hilton?

Jaha, då sitter man på ett Doubletree by Hilton i London.

Inget märkvärdigt Hilton men kortet hjälpte mig i alla fall att få en riktigt skön King Size bed, gratis frukost och gratis internet.
Trevligt bemötande, nästan behandlad som en kung när han såg att guldkortet var registrerat. :D

Heja Hilton!
 
Last edited:

sembl

Medlem
Jaha, då sitter man på ett Doubletree by Hilton i London.

Inget märkvärdigt Hilton men kortet hjälpte mig i alla fall att få en riktigt skön King Size bed, gratis frukost och gratis internet.
Trevligt bemötande, nästan behandlad som en kung när han såg att guldkortet var registrerat. :D

Heja Hilton!

Vilket av dom ?

Själv bytte jag från DT-Tower of London till Hilton Metropole i morse för två nätter då det var över 100 pund billigare per natt. Rapport kommer imorgon men jag kan säga att detta är nog det största hotellrummet jag haft här i london.
 

TjudöBoy

Medlem
Jaha, Hilton Vanda airport igen och uppgraderad till Executive floor igen.:D

Tråkigare var då jag besökte Executive loungen å där var en hög med fulla Irländare från någe flygbolag... En var så full att han knappt kunde gå!!!
Man får ju verkligen hoppas att dessa ej har ett morgonflyg, man blir jämnt förbannad! :mad:
 

Ubbe

Medlem
Jaha, Hilton Vanda airport igen och uppgraderad till Executive floor igen.:D

Tråkigare var då jag besökte Executive loungen å där var en hög med fulla Irländare från någe flygbolag... En var så full att han knappt kunde gå!!!
Man får ju verkligen hoppas att dessa ej har ett morgonflyg, man blir jämnt förbannad! :mad:
Orka lägga kraft på andra som enligt egen uppfattning beter sig fel. Är inte livet för kort för det?
 

Zwizz

Medlem
Jag bodde 5n på Conrad Hong Kong i ett executive rum med utsikt över hamnen.Helnöjd med rummet och hotellets service.Om det var något att klaga på .Så var det stundtals mycket folk i loungen på kvällen.Då det serverades eveningscocktails med canapees..Åt en utmärkt frukost i resaurangen nere alla 5 mornar.Både traditionella och asiatiska altenativ fanns.Var ute mest hela tiden.De övriga faciliteterna utnyttjades inte och kan jag inte kommentera.Ett dopp i poolen bland skyskrapor var helt nytt för mig.
 

TjudöBoy

Medlem
Orka lägga kraft på andra som enligt egen uppfattning beter sig fel. Är inte livet för kort för det?

Förvisso, men jag skulle inte villa ha halvfulla piloter/värdinnor som skall ansvara för min säkerhet. Kanske du tycker att det är ok å då kan ju livet bli "för kort" som du skriver... ;)
 

SvartMjolk

Medlem
Har precis kommit hem efter en weeken i Chongqing. Bodde på Doubletree i ett QUEEN BED GUEST ROOM. Med guldkortet blev jag uppgraderad till KING BED EXECUTIVE ROOM, fick gratis internet och frukost. Hade även tillgång till Executive Lounge under vistelsen.

För övrigt ett väldigt bra hotell precis vid ett av de större shoppingområdena.
 
Conrad är bra. Bo gärna i executive-rum, loungen och terassen där är riktigt bra. Liksom frukosten där också. Det ligger bra till också. Conrad är bättre om man ska till Istanbul och jobba - det är mer business.

Ännu bättre till ligger stora Hilton Istanbul. Trevlig pool också, ett av få stora hotell i stan som har vettig pool. Executive rum ger dig kanonutsikt över Bosporen också. Executive loungen har bra frukost också och är ganska stor. Ett gammalt "klassiskt" Hilton-hotell är det också så det är snyggt (om man nu gillar sådan arkitektur). Hilton Istanbul är bättre när man ska bo privat och njuta lite av sin hotellvistelse.

Undvik Hilton ParkSA. Bo hellre på en annan kedja då.

Hälsningar från Executive lounge Hilton Istanbul. Lounchen stängde 23:00 och hade huvudvärksurval av dryck. Bra hotell som kan rekommenderas.
 
Uppdatering

BusinessClass redaktionen uppskattar om nya frågor skapas i separata trådar med tydliga rubriker. Om du vill kommentera på redan ställda frågor eller bara "chatta" liknande vår lounge-tråd så kör du vidare i Hilton tråden.

Jag har lagt ett par timmar på att flytta ut integrerade diskussioner till separata trådar för lättare kunna söka och hitta dom i framtiden.
 
Toppen