Senaste nytt

Fly Premium (genom SAS EuroBonus World MasterCard Premium)

palmen

Moderator
Det finns en sammanställning på sas.se över intjäning under de senaste 12 månaderna, uppdelat på fly, kreditkort, mm. Dock stämmer inte denna för mig men det är en annan historia :)

Finns ju under din aktivitet på sas.se "MINA INTJÄNADE POÄNG,DE SISTA 12 MÅNADERNA"
Dock lite urbuggat just nu...

Jo men den är totalt felaktig, den visar bara mina baspoäng och inget annat så totalen som visas där är ungefär 50% lägre än vad SAS säger på telefon att jag tjänat. Siffrorna där har aldrig stämt för mig tidigare
 

aldrighemma

Medlem
Jo men den är totalt felaktig, den visar bara mina baspoäng och inget annat så totalen som visas där är ungefär 50% lägre än vad SAS säger på telefon att jag tjänat. Siffrorna där har aldrig stämt för mig tidigare
Använd @mha321 's ebcrawler vet jag!, Fungerar utmärkt. Med datat i excel kan du sedan ta fram vilken statistik du vill.
 

palmen

Moderator
Jag valde 2 pax och hittade en där det fanns platser i Business valde dem och sedan applicerades rabatten
OK det var ju väntat men lite tråkigt då det inte direkt regnar awardplatser i business. De har ju dock sagt att det ska bli bättre tillgänglighet på detta framöver.
 

NiNE

Medlem
Någon som kan kolla om det även gäller barn? Dvs. business för 30k ?
Eftersom barnpriset är 50% av ordinarie, dvs en rabatt, så är det inte troligt att det går att kombinera med Fly Premium. Men det vore ju intressant om någon kan testa och bekräfta.
Om man ska åka två personer i business till övriga världen, behöver man då alltså dra in 400.000 Eurobonuspoäng på 12 månader? Jag ser inget om antal personer i tabellen, så jag antar att det är 200.000 poäng per biljett.
 

Vic

Medlem
Om man har en (eller flera) 2-4-1 vouchers, finns det egentligen någon fördel med Fly Premium (om vi pratar flyga business och max 2 personer)? Förstår självklart fördelen om man använt sina vouchers och man har ett bra poänginflöde :)
 
Toppen