Senaste nytt

Eurobonus + Elgiganten = Sant

chazzie

Medlem
Jag skulle behöva ett nytt kylskåp på riktigt faktiskt... 10k EB-poäng, men även en damsugare... 5k EB-poäng... Det här kan vara farligt.... =}
 

NiNE

Medlem
Det står inget om att man inte kan använda deras prisgaranti också, så gå in till butiken och visa var produkten är billigare så får ni nog både poäng och bästa tänkbara pris. Gällande Office så är nog 299-varianten en "vanlig" licens med ett fysiskt kort med kod eller liknande, alltså inte samma vara som de säljer för 649kr på elgiganten. Prisgarantin går alltså inte att åberopa där. Det ligger redan några nya Office-annonser på blocket så det är nog fler som tänker i samma banor.
 

aldrighemma

Medlem
Vart hittar jag att paypal är ett alternativ? Jag som är blind?
Det finns högst uppe där man kan logga in. Till vänster finns en PayPal symbol man kan trycka på.

Tryck först på den här:
1.JPG
Så dyker denna upp:
2.JPG
 
Last edited:

aldrighemma

Medlem
Jag gör exakt så, men fastän jag är inloggad med paypal så måste jag betala längre ned i fältet med Visa/mastercard/delbetalning etc. Hittar inte paypal som alternativ :(

Har du några tips?

Jag har faktiskt inte köpt något själv, jag såg bara att PayPal fanns längst ned på deras förstasida bredvid Visa och MC. Det kan ju inte vara ok att använda PayPal loggan utan att tillåta betalning via dom !

Skärmklipp.JPG
 

Nikje

Medlem
När jag är inloggad finns en "utöka-pil" vid betalningsalternativen (se bild). Där kan jag välja Paypal med mitt Amex-kort.

Grämer mig liiite att det här samarbetet inte fanns för två månader sedan när vi köpte en OLED-TV, borde resulterat i minst 30 000 poäng kanske rentav 40 000...

(Jag tycker inte att man ska utnyttja systemet men eftersom det står att man får poängen om 30-35 dagar är det möjligt att välja leverans av t ex en TV 2 veckor framåt, vänta tills poängen landat och sedan lämna tillbaks TV'n på öppet köp...)
upload_2017-3-21_14-55-46.png
 
Toppen