Senaste nytt

Eivind Roald slutar på SAS

I dag kom melding at Roald slutter i SAS og begynner i Altor Equity Partners som Industrial Advisor.

Gustafson tar over inntil videre Roalds stilling som EVP Sales & Marketing. Roald jobber ut november.

Hvordan skal man forstå dette? Har han fått sparken? Endringer på gang i SAS?

Eller er det som vi har lært SAS å kjenne enda en gang Fake News?
 
Omtalen i pressemeldingen er:

“Eivind Roald har vært sentral i omstillingen som har gjort SAS til et førstevalg for Skandinavias frekvente reisende, og virkeliggjort vår visjon ‘to make life easier for Scandinavia´s frequent travelers’. Eivind er en ‘true traveler’ med et tydelig kundefokus, er full av energi, og har en entreprenørinnstilling som har banet vei mot den sterke posisjonen som SAS har fått blant Skandinavias frekvente reisende. Jeg vil personlig takke Eivind for hans sterke engasjement og uvurderlige bidrag for SAS i løpet av de seks årene han har vært i SAS’ toppledelse. Jeg beklager at Eivind har bestemt seg for å slutte i SAS, men respekterer hans valg, og ønsker ham lykke til videre i karrieren, sier CEO Rickard Gustafson.

“Jeg er ydmyk og stolt av å se resultatene fra hardt arbeid som vi sammen har oppnådd i løpet av de siste seks årene. Vi har forandret selskapet, utviklet og styrket SAS’ varemerke. I dag er SAS det mest foretrukne flyselskapet i Skandinavia. Med mer enn 5.3 millioner EuroBonus medlemmer så har vi fordoblet medlemsmassen, og etablert en lojal og lønnsom kundegruppe. Jeg ønsker mitt team og alle ansatte i SAS alt godt og lykke til i årene fremover”, sier Eivind Roald.
 

PetrelliDK

Medlem
Interessant. Man må gå ud fra, at alt hvad han har sagt om fremtidige Eurobonus perks stadig kommer til at ske?(e.g Lifetime gold)

Jeg synes han har været et rigtig godt ansigt ud ad til for SAS, og jeg føler sku for ham.. At skulle få noget som helst gjort og lanceret med SKIT.

Det gør mig seriøst bitter, at tænke på hvor f***ing dårlige SAS(og deres outsourcing partners) er til IT.
 

mha321

Medlem
Interessant. Man må gå ud fra, at alt hvad han har sagt om fremtidige Eurobonus perks stadig kommer til at ske?(e.g Lifetime gold)
Det tror jag absolut inte man ska utgå ifrån.

Jag tror dock inte det har något som helst med att han slutar att göra eller inte. Vare sig han varit kvar eller inte, som nu är fallet, så tor jag inte man ska räkna med att alla de saker som diskuterats men ännu inte lanserats faktiskt kommer bli av. Några kommer säkert försvinna på vägen.
 
Toppen