Senaste nytt

Dubbla poäng på SAS Eurobonus Mastercard Premium 15-17 December

Nikje

Medlem
Kom ett mail för en kvart sedan..

upload_2017-11-30_16-24-57.png
 

Homer

Medlem
"TRE DAGAR MED DUBBLA POÄNG PÅ DITT MASTERCARD PREMIUM
Den 15-17 december får du tre dagar med dubbla poäng på alla köp med ditt SAS EuroBonus Mastercard Premium.1 Du får upp till 50 Extrapoäng per 100 kr, mot normalt upp till 25.2

Du får dubbla poängen automatiskt på alla dina köp under perioden. Du tjänar även dubbla poäng med PointEarner.

1) Dubbla poäng gäller inte kontantuttag. Tänk på att när du handlar på internet så godkänner du att beloppet dras på ditt kort, men transaktionen kan komma att genomföras senare. Det är datum för transaktionen som ligger till grund för dina Extrapoäng.

2) Den 15-17 december 2017 får du 30 Extrapoäng per 100 kr vid köp i svenska kronor, 40 Extrapoäng vid köp i utländsk valuta och 50 Extrapoäng vid köp av flygbiljetter på sas.se."


(står inget om att man måste registrera sig)
 

mha321

Medlem
Det hoppas jag. Har spenderat bra med kortet i år och har ikryssat att jag önskar erbjudanden. Men inget erbjudande.
Det är ju lång tid kvar. Det är nog rätt sannolikt att utskicken sprids ut lite över tiden. Jag har inte heller fått något men sitter definitivt still i båten (eller på flyget) åtminstone tills nästa vecka innan jag ens börjar fundera över det.
 
Toppen