Senaste nytt

Den stora tråden för diverse inbjudningar.

t90tho

Medlem
Jag har fått en kod, tack @Abbs. Tyvärr fungerar den inte för mig, varken från Sverige eller VPNat till Singapore.
Felmeddelandet indikerar inte att det är ett problem med själva koden.
Jag misstänker att det är någonting kring land som spökar både här och i att hitta en kod.
- var du befinner dig
- land på telefonnummer
-...
Tack för allt felsökande.

Och lite mer googling gav svaret:
Grab Referral fungerar bara med konton registrerade på telefonnummer tillhörande länder där Grab opererar.

[Referrer] I referred my friend who has a phone number from a country not supported by Grab (e.g. India), why did he not receive a award?
Only phone numbers from a country which Grab operates in will receive the new PAX joining award. If friend takes ride in any country Grab operates in, Referrer still gets reward.

Cross-country – scenarios [Country is based on pax’s phone number]

  • A in Singapore refers to friend B in Malaysia
    • A gets Referrer rewards for SG, B gets Friend rewards for MY
  • A in Singapore refers to friend B in sg but use in Malaysia
    • If B used a SG phone number to register, he will get a SG rewards and hence will not be able to use the rewards in MY
  • A in Singapore refers to friend B using India number, but download and use Grab service in sg
    • B will not get a rewards but if he takes a ride, A will get his/her Referrer rewards
 

Abbs

Medlem
Och lite mer googling gav svaret:
Grab Referral fungerar bara med konton registrerade på telefonnummer tillhörande länder där Grab opererar.

[Referrer] I referred my friend who has a phone number from a country not supported by Grab (e.g. India), why did he not receive a award?
Only phone numbers from a country which Grab operates in will receive the new PAX joining award. If friend takes ride in any country Grab operates in, Referrer still gets reward.

Cross-country – scenarios [Country is based on pax’s phone number]

  • A in Singapore refers to friend B in Malaysia
    • A gets Referrer rewards for SG, B gets Friend rewards for MY
  • A in Singapore refers to friend B in sg but use in Malaysia
    • If B used a SG phone number to register, he will get a SG rewards and hence will not be able to use the rewards in MY
  • A in Singapore refers to friend B using India number, but download and use Grab service in sg
    • B will not get a rewards but if he takes a ride, A will get his/her Referrer rewards
Det förklarar saken, jag har Singapore nummer :)
 

MrDollar

Medlem
Nu kommer en sak till alla kan bjuda in till för att tjäna poäng...
Var redo med copy+paste from 1:a augusti samt bevakning av diverse trådar!

From August 1st 2019 EVERYONE EARNS EUROBONUS POINTS WHEN YOU REFER A FRIEND TO AVIS PREFERRED
Great Avis deals for EuroBonus members

Den som bjuder in får 2.000 eurobonuspoäng och den som blir inbjuden får 1.000

Du kan max tjäna 10.000 poäng på denna (dvs 5 inbjudningar)
 

Samosaguas

Medlem
Nu kommer en sak till alla kan bjuda in till för att tjäna poäng...
Var redo med copy+paste from 1:a augusti samt bevakning av diverse trådar!

From August 1st 2019 EVERYONE EARNS EUROBONUS POINTS WHEN YOU REFER A FRIEND TO AVIS PREFERRED
Great Avis deals for EuroBonus members

Den som bjuder in får 2.000 eurobonuspoäng och den som blir inbjuden får 1.000

Du kan max tjäna 10.000 poäng på denna (dvs 10 inbjudningar)
Härligt - detta förtjänar en egen tråd!
 

jumbooze

Medlem
Revolut skickar ut att man kan bjuda in och tjäna 200SEK både som värvare och värvad ( värvad måste beställa kort )

42234519d18bde81115ed60afb50dbbe.jpg
 

Ping

Medlem
Kan ta en invite till Lime och till Bolt om någon har, kan dock inte garantera att jag använder dessa tjänster :D.
Osäker om jag redan har konto på Lime, har appen men aldrig använt Lime.
 
Toppen