Senaste nytt

Datum fastställt för SAS A350 första ordinarie avgång, Köpenhamn-Chicago 28 januari 2020

Plompe

Medlem
Intressant att bassinet platserna är på rad 9 i business kabinen, betyder det att det är en bulkhead där?
 

Brandten

Medlem
Så om jag nu bokar den här så är jag med på premiären? Såvida SAS inte får försenad leverans eller något annat strul. Behöver ju ändå säkra upp lite poäng innan eurobonusbryt 31 januari.

Vill ju testa både business och plus så blir isåfall plus dit och business hem (om jag ska tolka schemat korrekt).

883ee762e1f038db8426e414b3f45494.jpg
 
Last edited:
  • Sidosektionerna går bort till 100% för mig nu, så det kommer bara bli aisle seats i mittsektionen som jag väljer. Vill inte ha två personer innanför mig, och jag vågar inte ens tänka på mardrömmen att få en fönsterplats i denna konfig och blir inlåst innanför två andra - då tar jag nog hellre mittplatsen i en 5-rad, då har man åtminstone två olika alternativa vägar ut.
Jag vill tipsa om möjligheten att klättra över stolsgrannarna, det funkar utmärkt för mig trots mina 188 cm och att jag helt saknar erfarenheter inom gymnastidrotten
 
Toppen