Senaste nytt

Curve betalkort

Buffy

Medlem
jag mailade dem i ett annat ärende om att jag ville stanna kvar på legacy black, så passade på att frågade nivåerna som jag tyckte var lite låga på årsbasis, sen kom mailet om höjda gränser på alla parametrar och även ändrat i appen.
Hur fort fick du svar?
 

mha321

Medlem
Jag har äntligen fått svar också, i slutet på förra veckan. Dock svarade de inte på mina faktiska frågor utan skickade bara en sales pitch för metal-kortet. Så nu väntar jag på svar på följd frågorna...
 

freno

Medlem
Jag har äntligen fått svar också, i slutet på förra veckan. Dock svarade de inte på mina faktiska frågor utan skickade bara en sales pitch för metal-kortet. Så nu väntar jag på svar på följd frågorna...

Känns lite så med de flesta kundtjänsterna tyvärr, man ställer fyra frågor och får svar på eventuellt en.
 

ESGP

Medlem
Jag har äntligen fått svar också, i slutet på förra veckan. Dock svarade de inte på mina faktiska frågor utan skickade bara en sales pitch för metal-kortet. Så nu väntar jag på svar på följd frågorna...
Finns metallkortet i EU nu eller har du ett UK Curve? Senast jag kikade var metall endast för UK-kunder
 
Toppen