Senaste nytt

Curve betalkort

ldmnt

Medlem
Ni som haft Blue och nu uppgraderat till Black, hur lång tid tog det innan supporten svarade på er ticket?

* Mon, Jan 21, 10:20 PM - Sign up
* Tue, Jan 22, 10:15 AM - Svar på mail angående felaktigt kort
* Tue, Jan 22, 6:58 PM - Your Curve card is being made! Your Curve should be with you in 1 - 2 weeks.

Får se när det dyker upp på posten!
 

Hafermann

Medlem
Vet vi när det går att använda 3793kort? För just nu går det ju inte att lägga in varken Elite eller Platinum.
(Orkar inte plöja hela tråden).
 

M.K

Medlem
Nej, det förstår jag med tanke på att det inte går. Men med tanke på trådens rubrik bör det väl vara något som lovats från Curves sida? Eller är det bara något alla hoppas?

Återigen. Amex stöd för EU kommer i samband med lanseringen av nya abbonemangsblack. Betagruppen kör de i UK. Sista gången jag svarar på detta nu. Läs min trådstart. :)
 

Boomboom

Medlem
Kör på SJ-prio som huvudkort för mat och vardagsutgifter. Skulle man kunna använda Curve-kortet som ett vanligt extrakort som frugan kan använda eller är det något jag inte tänker på som försvårar eller gör det olönsamt?
 

M.K

Medlem
Kör på SJ-prio som huvudkort för mat och vardagsutgifter. Skulle man kunna använda Curve-kortet som ett vanligt extrakort som frugan kan använda eller är det något jag inte tänker på som försvårar eller gör det olönsamt?

Nu vet inte jag fördelarna med kortet men det ska fungera. Cashback, branschbonusar fungerar också. Dock troligen inte specifika rabatter, poäng, hos SJ då Curve bara ger ut bransch MCC till kortutgivaren.
 
Toppen