Senaste nytt

Curve betalkort

Någon som testat lägga in ett Visa (Länsförsäkringar i mitt fall) och fått det ”godkänt?” Mitt SAS MC är ok men mitt Visa har set inte skett något med..
 

Joje_66

Medlem
Provade igen, denna gång helt via appen, inte hemsidan.
Gick inte att använda samma telefonnr. Inte heller registrera samma kort igen.
Nu blev det rätt med Black direkt och ca. en timme senare är kortet på väg.
Kanske de haft någon hickup eller överbelastning.
Återstår att se om det funkar med dragningen av avgiften och att de tar bort mitt andra konto som inte funkade.....
 

kander

Medlem
Tack för info M.K; ca 600 spänn känns det värt för alla nuvarande och kommande fördelar (dra ner på antal kort i plånbok, kunna betala med Amex överallt för mindre kostnad, samt det potentiella värdet i att få kortet för fastpris istället för framtida abonnemangskostnad, etc.).

Använde koden. :)
 

aikelo

Medlem
Ni som haft Blue och nu uppgraderat till Black, hur lång tid tog det innan supporten svarade på er ticket?
Fick inget svar på min första fråga. Så efter ca 36 timmar skickade jag ett nytt meddelande och fick svar direkt.

Första gången via mail. Den andra i appen. (Mailfrågan syndes även i appen)
 
Under FAQ står det för att välja vilket kort man vill betala med, så skall man trycka på det kortet - och efter ett par sekunder skall Curve-logon visa sig.
Någon som haft problem med VISA-korten för detta? För min egen del så händer ingenting när jag trycker på mina VISA-kort utan endast på mitt Sas MC.
 

M.K

Medlem
Tack för info M.K; ca 600 spänn känns det värt för alla nuvarande och kommande fördelar (dra ner på antal kort i plånbok, kunna betala med Amex överallt för mindre kostnad, samt det potentiella värdet i att få kortet för fastpris istället för framtida abonnemangskostnad, etc.).

Använde koden. :)

Tack, Ja det har du fort sparat in samt tjänat poäng. Nu väntar jag otåligt på lanseringen av nya Black med Amex. Sitter i möte men återkommer med ett nytt tips under dagen :)
 
Toppen