Senaste nytt

Champagnetråden

GOTBound

Medlem
Kan tipsa er om att Sir Winston Churchill 2008 återigen finns på bolaget, Bollinger grande Anne 2008 likaså. För etikettjägare så är nuvarande batch av Dom Perignon 2008 Lenny Kravitz edition.

PK fick runt 150 st, till er som kan ta er dit så är det läge att göra en -08 grand slam med Winston, Grand Anne och Dompa!

EK
 
Kan tipsa er om att Sir Winston Churchill 2008 återigen finns på bolaget, Bollinger grande Anne 2008 likaså. För etikettjägare så är nuvarande batch av Dom Perignon 2008 Lenny Kravitz edition.
Äntligen en revansch efter debaklet med Charles Heidsieck. Fanns faktiskt nästan 100 flaskor kvar av Churchill kl 12 idag. Jag trodde de skulle gå åt direkt, och att saldot på webbsidan inte var uppdaterat. Men finns alltså fortfarande chanser för er som kan ta er dit.
 
Hur många flaskor beställde du? Jag lade en beställning rätt så omgående men beställde endast en flaska. Tror att det är så att SB cancellerar en beställning om det finns färre flaskor i lager mot vad man har beställt. T.ex. om du beställer 6 flaskor, men det finns bara 5 i lager så går de till en annan person som har beställt just 5 flaskor efter om den beställningen kom in efter din.
Endast en flaska...
 

GOTBound

Medlem
Äntligen en revansch efter debaklet med Charles Heidsieck. Fanns faktiskt nästan 100 flaskor kvar av Churchill kl 12 idag. Jag trodde de skulle gå åt direkt, och att saldot på webbsidan inte var uppdaterat. Men finns alltså fortfarande chanser för er som kan ta er dit.

Winston och Dompa finns i weblagret också...

EK
 
Toppen