Senaste nytt

[Business class] Stockholm-Världen T/R, Qatar Airways, från 13.300 SEK inkl. skatter

toer00

Medlem
Så frågan är om någon brukar föra statistik över när QR brukar komma med Business kampanjer under höstarna..?
 

flatwhite

Medlem
Någon som statistisk följt Qatar’s kampanjer i Business genom åren...?
Tänkte om någon sett att det typ varje år i Aug eller Sept brukar dyka upp kampanjer till Asien?
Försöker komma i väg i mitten av oktober, ca 10 dagar.
Jag tycker mig ha noterat att de brukar köra 2-4-1 i Business Class i januari, maj och september (ibland november). Men de senaste gångerna tycker jag inte att de haft några bra priser tyvärr.
 

toer00

Medlem
Med tanke hur pressade dom är iom konflikten mellan Qatar, Saudi Arabien och Förenade Arabemiraten m.fl. Så borde dom väl kampanja för glatta livet för att belägga sina plan (speciellt i Business) ...men de kanske gör de ändå...???
 

toer00

Medlem
Har nämligen en 2-4-1 bokning i R - klass, bokades i Nov förra året. Den går till Ho Chi Min City, ut och Singapore,hem. Men behöver nu korta ner tiden i Singapore pga arbetsrelaterade skäl...

Att boka om kostar 400 USD och vi är 2 st pers.
Det kan jag ta, men i dag när det inte finns R-priser, så blir pris mellanskillnaden upp till I plus nämnda 400 USD, lite väl magstarkt.

Så hoppas därför att någon R- kampanj dyker upp snart...
 

pep

Medlem
Jeg havde tilsvarende problem for nogle måneder siden. Havde købt SGN-KGL i R men det ville koste mig 1200 USD at ændre da R-klasse ikke var tilgængelig længere på nogensomhelst dato. Til slut rejste jeg som planlagt i R for ikke at miste billetten og undgå den heftige betaling
 

jerk

Medlem
Väntar också på rea! Förra året vid sept betalade jag 13600kr för business på Qatar! Verkar som den tiden är förbi! Blir Emirates 20000kr biljett istället i år
 
Toppen