Senaste nytt

[Business class] Stockholm-Tokyo med LOT 12242 kr

taxvalp

Medlem
Ska till Japan i juni och hade spanat in LOTs prisvärda premium economy-biljetter. I dag fanns det business i Z-klass (100% till Eurobonus) för 12242 kr t/r och vi slog till på dem i stället. Premium Economy kostar under 8000 kr och även där 100% intjäning. Bra pris till Tokyo!

Fare basis (för business) ZPRO25
 

xz0781

Medlem
Tänkte boka en Tokyoresa i vår och såg denna, låter helt OK med tor med LOT 787 Business för ca. 12.000:- (och 100% EB-poäng) MEN hittar ingen recension av 787/Business. Har ingen i detta forum provat och kan delge om det är prisvärt?
 

Brandten

Medlem
Tänkte boka en Tokyoresa i vår och såg denna, låter helt OK med tor med LOT 787 Business för ca. 12.000:- (och 100% EB-poäng) MEN hittar ingen recension av 787/Business. Har ingen i detta forum provat och kan delge om det är prisvärt?
Hade ju LOT som förslag på min Las Vegas resa nyss och minns inte om jag avråddes eller om det bara var bättre med de andra jag flög. Hittade då inte heller någon recension här på forumet utan läste den här.

Får se vem som blir först här då. :)
 
  • Gilla
Reactions: CJR

CJR

Medlem
Kabinen ser luftig ut på bilder med bra utrymme. Full bredd för fötterna där det flesta konkurrenter tvingar fötterna in i ett trängre utrymme. Funderar starkt på en tor till Tokyo själv!
 

palmen

Moderator
  • Gilla
Reactions: CJR

CJR

Medlem
Jo, enl ny beräkning så stämmer 8,6. Men jag köper ändå inte det totalbetyget om det var betyg 0 i service.
 

palmen

Moderator
Jag tror inte på betyget 0/10 gällande Service och bemötande. Enligt egen beräkning kan då inte ett totalbetyg på 8,6 uppnås.

Jo, enl ny beräkning så stämmer 8,6. Men jag köper ändå inte det totalbetyget om det var betyg 0 i service.
Ingen aning om hur det fungerar men jag antar att om man inte väljer att sätta några stjärnor på en kategori så blir den automatiskt 0 och att det då inte tas med i uträkningen. Lägsta betyg du kan sätta är annars 1
 

CJR

Medlem
Ingen aning om hur det fungerar men jag antar att om man inte väljer att sätta några stjärnor på en kategori så blir den automatiskt 0 och att det då inte tas med i uträkningen. Lägsta betyg du kan sätta är annars 1
Förstår inte heller. Enl ny beräkning får jag det till 7,4! I rest my case!
 
Toppen