Senaste nytt

Black Friday 2018 (bra deals för resor)

Mr.cake

Medlem
Nu när vi har flyttat oss in i november månad så börjar det närma sig för Black Friday. Tänkte att detta kan bli en generell Black Friday 2018 tråd, där vi kan diskutera kampanjer och enklare sålla de mediokra. Vad är era förväntingar?
 
Att vi har en lång bit kvar tills vi kan mäta oss med vad amerikarnarna kallar Black friday. Tyvärr så brukar ju handlarna här hemma höja priserna 1-2v innan deras kampanjer påbörjas.
Men jag ser fram emot all inkommande mejl som brukar fördubblas i antal den veckan.:eek: :p:confused:
 

palmen

Moderator
Att vi har en lång bit kvar tills vi kan mäta oss med vad amerikarnarna kallar Black friday. Tyvärr så brukar ju handlarna här hemma höja priserna 1-2v innan deras kampanjer påbörjas.
Men jag ser fram emot all inkommande mejl som brukar fördubblas i antal den veckan.:eek: :p:confused:
Just denna tråden kommer dock att fokusera på reserelaterade produkter och tjänster. Där kan ju även vi i Europa ta del av många erbjudanden som kommer från andra sidan atlanten.
 
Just denna tråden kommer dock att fokusera på reserelaterade produkter och tjänster. Där kan ju även vi i Europa ta del av många erbjudanden som kommer från andra sidan atlanten.
Nu skäms jag lite. Hade totalt missat det som stod inom parantes, såg det nu som först. Sorry, men tack för ditt förtydligande.
 

Mr.cake

Medlem
Alltid bra med att vara tydlig, så nya runriken uppskattas.

Personligen kommer jag att främst leta efter *A biljetter och har för mig att coop körde en väldigt förmånlig konvertering av poäng förra året på Black Friday. Får hoppas på desamma även iår.
 
Toppen