Senaste nytt

Bästa VPN tjänst 2019?

Status
Stängd för vidare inlägg.

FF#1

Medlem
Använder alltid VPN när jag kopplar upp mig på publika nät så som hotell, lounger mm samt för att få "rätt" lands ip andress.

Kör sen några år tillbaka HMA:v VPN tjänst, tycker dock att den inte fukar lika bra längre samt att den är rätt dyr iförhållande till vad man får.

Några tips på bra VPN tjänster som funkar bra på Mac?
 

MrDollar

Medlem
Jag kör just nu Freedome VPN F-Secure FREEDOME VPN — Skydda din integritet | F-Secure
Fungerar klockrent tycker jag på min macbook.
Kör den även på min mobil (Android)
Använder alltid VPN när jag kopplar upp mig på publika nät så som hotell, lounger mm samt för att få "rätt" lands ip andress.

Kör sen några år tillbaka HMA:v VPN tjänst, tycker dock att den inte fukar lika bra längre samt att den är rätt dyr iförhållande till vad man får.

Några tips på bra VPN tjänster som funkar bra på Mac?
 

FF#1

Medlem
Jag har kört med mullvad en del och tycker det har funkat kanon!
Mest har jag använt det på min mac men också en del på ipaden

Mullvad VPN

verkar ju rätt ok, skapa konto från offentlig dator iklädd lösskägg och posta pengar till dem med i ett kurvert... borgar ju för säkerhet utöver det vanlgia.

hittade den här sidan där de verkar lika fanatiska i VPN som vi är flyg

2019 recensioner, tips och VPN-guider

ett test
TEST: VPN för Mac – bästa tjänster för att surfa anonymt - MacWorld
 

ekf

Medlem
Skaffa en router som kan agera OpenVPN-server hemma och komplettera med en dyndns-tjänst... Har kört så i flera år och tycker det funkar bra...
 

FF#1

Medlem
Skaffa en router som kan agera OpenVPN-server hemma och komplettera med en dyndns-tjänst... Har kört så i flera år och tycker det funkar bra...

Funkar tyvärr mindre bra, eftersom jag bryter strömmen till all nätverksutrustning när vi åker bort mer än några dagar.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen