Senaste nytt

Bästa Scandic Frukost i Stockholm??

Agö

Medlem
Ska ha ett frukostmöte på Scandic Grand Central. Någon som vet vad frukosten kostar för "externa" gäster?
 

nilsson

Medlem
Senast jag var där så var det ingen som kollade vilka som åt frukost (för pannkakor, vispgrädde och sylt är väl frukost?)
 

011430121

Medlem
Grand är bäst tycker jag, även Kista (om det kan räknas som Stockholm) är helt OK
Undvik Sergel Plaza och Angle
 

sembl

Medlem
Kan hålla med Johannes, desto sunkigare Scandic desto bättre frukost. En av mina favoriter är helt klart även om det inte är stockholm, scandic backadal i göteborg. Makalöst bra frukost med riktig äggröra och inte sådant där äggpulver som man blandar med vatten,lufttorkad skinka, västerbotten ost osv.

/M
 

extacn

Medlem
Kan hålla med Johannes, desto sunkigare Scandic desto bättre frukost. En av mina favoriter är helt klart även om det inte är stockholm, scandic backadal i göteborg. Makalöst bra frukost med riktig äggröra och inte sådant där äggpulver som man blandar med vatten,lufttorkad skinka, västerbotten ost osv.
/M
Va???
Jag har aldrig sett/fått några andra pålägg i SE än budgetosten och pressad skinka etc. I DK har de lufttorkad skinka och kokt helmuskelskinka och bättre ost. På Hallandia hade de slagit på stort i förra veckan med en grönmögelost... Hur kan de i Backadal strunta i koncernstandard (och dra på sig extra kostnader)? Åt en sen frukost i Väsby för några dagar sedan och där har de ganska intensiv varmhållning och efter några timmar hade det blivit en mörkgul smaskig skorpa på äggröran... :(
 

lilydock

Medlem
Sitter här med ett gäng frukostvouchers efter några mishaps på Kramer. Någon uppdaterad rekommendation om bästa Scandic-frullen i Stockholm? Haymarket?
 
Sitter här med ett gäng frukostvouchers efter några mishaps på Kramer. Någon uppdaterad rekommendation om bästa Scandic-frullen i Stockholm? Haymarket?
Continental.
På vardagar har dom lax och på helgerna våfflor.
Välj själv ;)

Edit:
Borde kanske nämna vilka Scandic-hotell i Stockholms-området jag har testat under året, så att det framgår vilka jag väljer mellan:
Continental
Haymarket
Downtown Camper
Grand Central
Upplandsgatan
N.Bantorget
Talk (Älvsjö)
Alvik

Edit 2:
På andra plats kommer Downtown Camper och trea blir Haymarket
 
Last edited:
Toppen