Senaste nytt

Avis kampanj 6500 poäng till Eurobonus. Boka 1 september- 31 oktober 2018

NyfikenGrau

Medlem
Ringde och frågade avis vad som hänt med stationen i Hyllie, svaret blev att den var stängd permanent och att bara Stormgatan (centralen) finns kvar av stationerna i Malmö. Synd, Hyllie hade varit perfekt för mig.
 
Gjorde precis två bokningar för C klass på Malmö C. Det gick på 650 kr per bokning. Hade en annan bokning kommande helg och blev uppringd av kontoret vid Malmö C som till och med frågade om jag verkligen skulle hämta ut den. Fick även information om att kontoret vid Jägersro ska stängas. Misstänker att dessa bilar flyttas till Malmö C.
De har kanske sänkt några priser när det är klart med alla kontoren som stängt. Hittade ingenting så billigt på centralen när jag tittade men visst kollade ju inte varje helg som fanns.
 

aikelo

Medlem
Brukar det vara något problem med att få poängen från avis? Är lite orolig för att hyra en bil och sen inte få poängen!
Har aldrig varit ett problem för mig.
Var orolig inför senaste hyran då ombokning gick fel och fick ringa in. Då undrade dessutom det inhyrda support företaget om mitt bokningsnummer inte var hos Hertz. Tänkte då Bye, Bye 10000 EB poäng.
Men tisdagen veckan efter hyran så trillade poängen in som vanligt.
 
Toppen