Senaste nytt

Avis kampanj 5000 poäng till Eurobonus. Boka 1 April - 31 Maj 2019

kander

Medlem
Någon annan som har problem att boka via Avis Eurobonus sida? Kommer inte förbi sista steget utan får som svar att bokningssystemet är nere.

Jag kan inte heller hitta fältet "CPN" där man ska skriva in koden någonstans under bokningsprocessen. Någon som lyckats hitta var?

Första steget ser ut så här:
Visa bifogad bild 89694

Andra steget är bara info om bilen och villkor, sedan kommer tredje steget med följande fält, där jag alltså inte kommer vidare i nuläget:
Visa bifogad bild 89695
Fick igenom bokningen till slut, men hittade ingen ruta att fylla i MEAA045
 

Kimmen00

Medlem
Man kan ju själv lägga in kupongkoden MEAA045 i bokning:

Modify Booking - Rate & Benefit Information - Coupon Code:
View / Modify / Cancel | Avis Rent a Car

(jag vet dock inte om det det räcker med det)

Ja det gick ju jättebra att lägga till under modify booking:

"Your Coupon can't be used for this reservation. Learn Why?"

Learn Why:
Your coupon number cannot be used for this reservation due to following reason(s):
  • YOUR COUPON MUST BE REDEEMED AT THE COUNTER

    This coupon will not be reflected online. To redeem your reward, please present your paper coupon at the rental counter.

    Some advance reservations are required. If this is noted in the terms and your coupon is associated to an AWD, please enter this AWD with this reservation to ensure you receive proper adjustments at time of pick-up.
Så bra gick det :) :)
Antar att man får stå där med en papperskupong och försöka övertyga intelligensreserven vid hyrbilsdisken att det skall visst funka/lägg in koden/släng ej kupongen etc :) :)
 

NyfikenGrau

Medlem
Ville gärna använda denna kampanj för ett kommande besök på Kefalonia en vecka, men kan inte motivera att betala 100 euro mer (190) för en liten bil jämfört med att hyra den fullförsäkrad lokalt (90). Känns som dessa kampanjer har bättre värde ju dyrare landet är, i Norden hyr jag nästan alltid "med poäng".
 

B380-9 XWB

Medlem
Endast 1500 poäng kom in idag för en veckas hyra avslutad 20/4.

Hämtade på CLT och lämnade en vecka senare på ett lokalt kontor i VA, så vart tusan vänder jag mig nu?
 
Toppen