Kanske redan rapporterats.Jag boka om nu till imorgon, ringde in och det skulle inte vara några problem, kolla med säkerhet att det var rätt och samma bok nr och det var det, fick mejl direkt under samtalet och allt såg rätt ut.
Dock fick jag 11:- mer i avgift
Orkade inte ifrågasätta varför med risk för att dom strular med något och poängen går miste.
ringde du in och bokade om eller gjordes på ett AVIS-kontor?Kanske redan rapporterats.
Jag bokade om en hyra från december till förra veckan. Samma typ av dagar på originalet som på ändringen, tor-sön.
Poängen kom in idag från den ombokade och flyttade hyran.
Vart vill du ringa?Insåg precis att jag inte kan (utan tråkiga uppoffringar) hämta ut hyrbilen i dag. Har tidigare alltid hämtat mina hyrbilar men detta är väl ett utmärkt tillfälle att be om att genomföra hyran utan att hämta ut bilen. Är det någon som har telefonnumret nära till hands (är på mobilen atm)
Vart vill du ringa?
Det är frågan, ska vi kopiera in numret till alla AVIS-kontor i hela Sverige?
Fattar inte att det ska vara så svårt att kolla i mailen på bokningsbekräftelsen för där står numret till stationen där man hyrt sin bil.
Och jag fattar inte varför man behöver vara så väldigt dryg och otrevlig eller öht kommentera.
Vart vill du ringa?
Oj, Klarabergsviadukten i Stockholm