Senaste nytt

Avis (Generell diskussion)

gnisten

Medlem
För första gången för mig har stationen gjort fel och anmält fel hyrestid. 5 timmar istället för tre dygn. Någon som har liknande upplevelse och hur löste det sig för er?

Hade en bokning helgen 7-10/12 (tre dagar 10000p kampanj) som jag fortfarande inte fått rätt på.
Personalen på lokala AVIS-kontoret checkade in bilen 8/12 istället för 10/12.
Nu vill AVIS ha "a screenshot of the promo mail or something similar" vilket jag nu har skickat in.
Så nu är det bara att vänta igen på ett förhoppningsvis positivt resultat.
 
Någon som vet hur man ser vilka aviskontor som har transportfordon? Behöver en lastbil om några veckor men vägrar prov-söka alla stationer, då blir det hellre Circle K :S
 

FrontX

Medlem
Varför har AVIS så medelmåttiga bilar på den Svenska marknaden?. Finns ingen av deras bilar som gör en speciellt upphetsad. De flesta är ju ett skämt i jämförelse med merparten av Hertz bilar som, för det mesta är hyfsat trevligt utrustade, och inget i jämförelse med Sixt.
och avis prisnivåer är dessutom en bra bit över vad Hertz erbjuder, trots att man har sämre bilar
 

NotRyan

Medlem
Varför har AVIS så medelmåttiga bilar på den Svenska marknaden?. Finns ingen av deras bilar som gör en speciellt upphetsad. De flesta är ju ett skämt i jämförelse med merparten av Hertz bilar som, för det mesta är hyfsat trevligt utrustade, och inget i jämförelse med Sixt.
och avis prisnivåer är dessutom en bra bit över vad Hertz erbjuder, trots att man har sämre bilar
Tja. Teslan dom har är man ju spänd på...
 
Toppen