Senaste nytt

Austrian ny Business Class configuration

Austrian har minskat antalet Business Class-platser på 777 genom att ta bort två rader och lägga till premium eco.

Någon som åkt nya konfig rad 8 i Business Class? Det är alltså en liten mini cabin med endast en rad mellan galley och premium eco.

Jag antar att man blir störd av premium eco då skiljeväggen är tunn, men någon som kan recensera?
 

Attachments

  • IMG_9247.PNG
    IMG_9247.PNG
    207,3 KB · Visningar: 384

AABack2ARN

Medlem
Jag antar att flygbolagen har betydligt bättre koll på revenue och förväntat antal resenärer än en amatör som jag men känns det inte märkligt att ha en (1) rad med business bakom galleyt och en tunn vägg innan premium economy. Det känns ju som om det hade blivit betydligt mer renodlat om business "bara" tog upp utrymmet mellan dörr 1 och 2?
 
Skulle folket som flygit med Austrian och Singapore Airline, välja Austrian eller Singapore Airline?
Undrar just för att jag har en Austrian flight bokad men kan troligen ändra till Singapore Airline
 

fcx

Medlem
Skulle folket som flygit med Austrian och Singapore Airline, välja Austrian eller Singapore Airline?
Undrar just för att jag har en Austrian flight bokad men kan troligen ändra till Singapore Airline

Skulle säga att de är bra på olika saker. Austrian har bra mat och sittstol, Singapore har bra säng.
 

chazzie

Medlem
Skulle folket som flygit med Austrian och Singapore Airline, välja Austrian eller Singapore Airline?
Undrar just för att jag har en Austrian flight bokad men kan troligen ändra till Singapore Airline

Är det bara en flight så skulle jag säga Singapore Airlines alla dagar i veckan! Det kan vara kul att testa båda och jag tror inte du blir besviken på Austrian, men Singapore Airlines är snäppet vassare, jag gillade även hur man satt i Singapore Airlines stol, men det är så klart en smaksak. Har du möjlighet att köra Austrian en väg och Singapore en väg skulle jag göra det, alltid roligt att jämföra och ingen av produkterna är på något vis klappkass.
 
Toppen