Senaste nytt

Arlanda har tagit bort bagagevangnarna på Arlanda T5 air side

Agö

Medlem
Inrikes visste jag men jag trodde man fick på EU resor. Visar på hur många gånger jag försökt själv...
Japp.

upload_2017-6-17_13-0-50.png
 

AABack2ARN

Medlem
För att fortsätta detta OT så har jag för mig att Systembolaget på Arlanda hade öppet en timme längre än de normala Systembolagen (tillsammans med något enstaka bolag i innerstaden). Detta kan vara ett "påhittat minne" och det borde i så fall varit i början av 90-talet.
 

Agö

Medlem
För att fortsätta detta OT så har jag för mig att Systembolaget på Arlanda hade öppet en timme längre än de normala Systembolagen (tillsammans med något enstaka bolag i innerstaden). Detta kan vara ett "påhittat minne" och det borde i så fall varit i början av 90-talet.
Precis. Härlig nostalgi att hitta en artikel från DN 1993.

- Vi kan inte hålla på och ändra öppettiderna hur som helst, säger Jan Thagesson. Det är dyrt att förlänga öppethållandet och vi ska vara kostnadseffektiva och ge service, men inte slösa med statens pengar.

Nytt bolag håller kvällsöppet. Arlandas inrikespassagerare får sin önskan uppfylld - DN.SE
 

Von Wiffen

Medlem
För att fortsätta detta OT så har jag för mig att Systembolaget på Arlanda hade öppet en timme längre än de normala Systembolagen (tillsammans med något enstaka bolag i innerstaden). Detta kan vara ett "påhittat minne" och det borde i så fall varit i början av 90-talet.
Måste funnits kvar tills iaf runt år 2000 då jag fick handla där :p
 
Toppen