Senaste nytt

Ang Amex värvningsperiod med 25% påslag

Hafermann

Medlem
Hej!

Gjorde 2 premiumvärvningar 28/2 med 15 minuters mellanrum.

Poäng för den ena värvningen (15') dök upp på Amexkontot 1/3. Den andra har ännu inte dykt upp. Frågan är om jag aka sitta still och vänta, eller om jag bör kontakta Amex?

Vad är er erfarenhet? Kan det ta så här olika lång tid?
 

gneken

Medlem
Hej!

Gjorde 2 premiumvärvningar 28/2 med 15 minuters mellanrum.

Poäng för den ena värvningen (15') dök upp på Amexkontot 1/3. Den andra har ännu inte dykt upp. Frågan är om jag aka sitta still och vänta, eller om jag bör kontakta Amex?

Vad är er erfarenhet? Kan det ta så här olika lång tid?
Har bägge kompisarna blivit godkända? Det är inte förens de blir godkända som man får poängen. Jag värvade också två stycken och den första gick igenom direkt typ, då fick jag vänta ca 4-5 dagar innan jag fick in poängen. Min andra kompis som inte blev godkänd direkt fick jag vänta ca 3 veckor innan hon blev godkänd och poängen trillade in.
 

Jompa

Medlem
Jag har inte fått mina poäng än för värvning för ca 3 veckor sedan samt för mitt egna amex, poängen syns dock på amex sida men inte på eurobonus, avvaktar nästa autosweep annars blir det ett samtal
 

Canadien

Medlem
Jag har inte fått mina poäng än för värvning för ca 3 veckor sedan samt för mitt egna amex, poängen syns dock på amex sida men inte på eurobonus, avvaktar nästa autosweep annars blir det ett samtal
De försvinner från ditt Amex-konto när de förts över till Eurobonus, så de har inte svepts ännu. Efter svep så kör Eurobonus datakörningar på Måndagar, därefter tar det 1-2 dagar innan de syns på ditt konto. Så ca 2 dagar efter första Måndagen efter autosweep syns de på Eurobonus.
 

palmen

Moderator
Hej!

Gjorde 2 premiumvärvningar 28/2 med 15 minuters mellanrum.

Poäng för den ena värvningen (15') dök upp på Amexkontot 1/3. Den andra har ännu inte dykt upp. Frågan är om jag aka sitta still och vänta, eller om jag bör kontakta Amex?

Vad är er erfarenhet? Kan det ta så här olika lång tid?
Det är bara att vänta, som flera redan påtalat så tar det olika lång tid för olika personer att bli godkända.
 

Hafermann

Medlem
Har bägge kompisarna blivit godkända? Det är inte förens de blir godkända som man får poängen. Jag värvade också två stycken och den första gick igenom direkt typ, då fick jag vänta ca 4-5 dagar innan jag fick in poängen. Min andra kompis som inte blev godkänd direkt fick jag vänta ca 3 veckor innan hon blev godkänd och poängen trillade in.

Japp, godkända. Men avvaktar ett tag enl. rekommendationer nedan.
 
Toppen