Senaste nytt

Accor skickar ut Platinum-kit

Direktorn

Medlem
Till slut kom det ett kit till också
15026247112401074636096.jpg
med posten. Fin uppskattning från Accor och en trevlig anteckningsbok från Moleskin

Fler som fått detta?
 

Thornado

Medlem
Har också fått en sån. Tråkigt bara att detta i och med de nya reglerna troligtvis är sista året som jag är Platinum. Trots att många ofta är lite negtivt inställda till Accor och LeClub så har det utan tvekan varit den hotellstatus som gett mig absolut mest.
 

olo

Medlem
Det har jag ännu inte fått. Men det har strulat mycket med att få ett kort öht, så om det kommer till mig lär jag få vänta...
 

Direktorn

Medlem
Har också fått en sån. Tråkigt bara att detta i och med de nya reglerna troligtvis är sista året som jag är Platinum. Trots att många ofta är lite negtivt inställda till Accor och LeClub så har det utan tvekan varit den hotellstatus som gett mig absolut mest.

Får svårt jag med att nå Platinum i år. Jag tycker att Accor är ett mycket bra program, och det som gett mig mest med. Speciellt Sofitel väljer jag alltid om det finns dit jag ska åka, alltid världsklass.
 

Brandten

Medlem
FruBrandten fick den för två veckor sedan ungefär. Jag har dock inte fått något, trots att jag är huvudkortsinnehavaren. Hinner nog inte beställa ett kit heller innan torsdag då jag kanske ska ha en natt på Novotel i Bangkok.
 

Direktorn

Medlem
Trafiken i Bangkok är lurig. Flyter det på skulle jag räkna med 45 min på kvällen vid 18:tiden och 1,5 timme i morgontrafiken för att känna mig hyfsat trygg mellan stan och BKK. Intresserad jag med av ett extra Platinum till frugan:)
 
Toppen