Senaste nytt

A3 - Bredband: Tjäna upp till 35 200 Eurobonuspoäng

Lars-Johan

Medlem
Hallå,
Någon som har sett detta erbjudandet?
EuroBonus

Sitter idag med Bahnhof 250/100 och undrar om någon har erfarenhet av A3? Har de bra uptime osv?
 

Lars-Johan

Medlem
Hej,
Tack för info. Leta lite förut men nu hittade jag den gamla tråden. Dock finns det ingen info om man är nöjd eller inte med A3 som bredbandsleverantör här på forumet.

Det man kan hitta på nätet gällande recensioner ser ju inte så lovande ut...
 
Hej,
Tack för info. Leta lite förut men nu hittade jag den gamla tråden. Dock finns det ingen info om man är nöjd eller inte med A3 som bredbandsleverantör här på forumet.

Det man kan hitta på nätet gällande recensioner ser ju inte så lovande ut...
Jo då, det finns någon/ några som är nöjda med sitt byte.
Börja läsa bakifrån. Detta erbjudande har kommit upp tidigare oxå.
 

Once56

Medlem
Har haft T3/A3 som leverantör till vårt fiber i 6,7 år nu. Haft problem en enda gång under denna tid, men den gången låg i princip hela norra Sverige nere, oberoende av leverantör(någon hade grävt av en kabel).
 
Hej,
Tack för info. Leta lite förut men nu hittade jag den gamla tråden. Dock finns det ingen info om man är nöjd eller inte med A3 som bredbandsleverantör här på forumet.

Det man kan hitta på nätet gällande recensioner ser ju inte så lovande ut...

Jag är nöjd kund sedan förra kampanjen.
 

lemi

Medlem
Hade T3 i ett par år. Aldrig några problem. Vet inte vad som ändrats sedan det blev A3. Funderar på att hoppa på denna kampanj nu.
 

Walter

Medlem
Haft A3/T3 i några år. Mycket bra och trevlig kundtjänst som svarar snabbt och hanterar ärendena direkt med personlig uppföljning. Tänkte hoppa på denna kampanjen men dessvärre erbjuder de inte mer än 100mbit upp i nätet jag är ansluten till :(
 

Gargamel

Medlem
Jag har haft A3/T3 i 5+ år. Aldrig några problem, A3 levererar ofta i Öppna nät och då är det sällan någon skillnad oavsett vilken leverantör du har, i stort sätt bara kundtjänsten/supporten och priset som skiljer dem åt. Det är samma fiber och utrustning fram till överlämning punkten och om jag inte kommer ihåg fel använder A3 samma boarder router som Telenor (vissa kommer säker se det som ett minus men det är bais, Telenor är en kvalitetsleverantör).

Det ändå jag ångrar är att jag inte hoppade på kampanjen för ett år sedan. Jag gillar inte bindningstid och nu när jag har gått in 100% för att jaga poäng kan jag inte ta bindningstid för att jag kommer flytta inom en snar framtid och vet inte vart jag landar.
 
Toppen