Senaste nytt

5.000 poäng om man betala med VISA, även Points+Cash bokningar

Maja

Medlem
Hade två bokade rum och med lite eftertanke så skulle ja ha försökt få till en points + cash för att få poäng även för en bokningen. Ja, ja, fick bonus för ena rummet iaf + trippla poäng. :)
 

jerixon

Medlem
Hur har det gått för folk? Har 5000 extra kommit in per stay?
Har läst att det har varit problem med poäng på senaste på Hilton och jag har bokat den här med tripple points via appen och visa promotion till Slussen på Torsdag....
Funderar även på en stay i Polen i Januari...
 

Elias

Medlem
Hur har det gått för folk? Har 5000 extra kommit in per stay?
Har läst att det har varit problem med poäng på senaste på Hilton och jag har bokat den här med tripple points via appen och visa promotion till Slussen på Torsdag....
Funderar även på en stay i Polen i Januari...
Hade en stay i helgen som jag fick in trippla poängen på idag. Hade signat upp mig för den här promotionen innan och betalade med ett VISA kort, inga 5000 bonus poäng ännu..
 

Homer

Medlem
I Flyertalktråden gnälls det friskt.
Slutsatsen är att om dessa poäng inte kommer in med övriga så kommer
de inte alls utan handpåläggning.
 

jerixon

Medlem
Oroväckande...
Läste också tråden och resultatet varierar ju minst sagt....
Funderade på en liten Hilton-turné i Warsawa i Januari för att få in lite stays och sköna 20k extra poäng via Visa-kampanjen...
Men man orkar ju knappast jaga kundservice hela tiden!

I Flyertalktråden gnälls det friskt.
Slutsatsen är att om dessa poäng inte kommer in med övriga så kommer
de inte alls utan handpåläggning.
 

RonnieK

Medlem
Jag saknar också 5000 poäng från en stay på Hilton Slussen för snart en månad sedan. Kontaktade HH-representanten på FlyerTalk men fick standardsvaret att det kan ta 6-8 veckor.
Jobbigt att behöva hålla koll på detta själv.
 
Toppen