Senaste nytt

30.000 poäng vid köp av Samsung TV

ZZZebra

Medlem
Fick nedanstående i mejlen. För de 30.000 poängen så ska man köpa en "The Frame", annars så är det 30 poäng per 100-ring.¨

Det står "dessutom", undrar om man då först får 30 per 100-lapp och sedan 30.000 poäng ovanpå det? Vad säger paragraftolkarna ;)

Har inte jämfört priserna med andra försäljare, men känns onekligen som en bra bonus

Länk: The Frame — Samsung Store SE

upload_2017-10-19_23-7-9.png
 

Smuffe

Medlem
Fick nedanstående i mejlen. För de 30.000 poängen så ska man köpa en "The Frame", annars så är det 30 poäng per 100-ring.¨

Det står "dessutom", undrar om man då först får 30 per 100-lapp och sedan 30.000 poäng ovanpå det? Vad säger paragraftolkarna ;)

Har inte jämfört priserna med andra försäljare, men känns onekligen som en bra bonus

Länk: The Frame — Samsung Store SE

Visa bifogad bild 68409
Jag hittar den inte i shoppen... Inte i mobilen iaf.

Tänkte se vad den kostar för skoj skull. :)
 

Thornado

Medlem
Det är ju synd att man redan har en tv.... Nån som vill köpa en 46" Sony från början av 2010 för ett "bra" (för mig) pris? :)
 

Smuffe

Medlem
Jag får det till 34'197 extrapoäng intjäning för 13'990kr och den minsta 43" modellen...
Utöver en helt ok TV så är det en sisådär deal på intjäningen.
Det går ju att tjäna de poängen till ett mindre pris.
Men har man AMEX så blir det en hygglig pott. :)
 

Jönsson

Medlem
Jag får det till 34'197 extrapoäng intjäning för 13'990kr och den minsta 43" modellen...
Utöver en helt ok TV så är det en sisådär deal på intjäningen.
Det går ju att tjäna de poängen till ett mindre pris.
Men har man AMEX så blir det en hygglig pott. :)
Om det är en TV du behöver så betvivlar jag på att du kan hitta ett bättre deal. Blir kanske lite konstigt att jämföra med om att man köper te för 14kkr och därigenom får mer poäng.
 
Toppen