Senaste nytt

American Airlines gör om loungedesignen i sina Admirals Club

BusinessClass

Redaktör
American Airlines har inlett ett omfattande program med att fräscha upp sina Admirals Club-lounger. Programmet är det största i flygbolagets historia och målsättningen är att ge loungerna en modernare känsla. De två första loungerna att få den nya designen blir Phoenix Sky Harbor International och Guarulhos utanför São Paulo. Båda dessa är just nu stängda för renovering.…
 

agehall

Medlem
Jag har inte sett några kommentarer om detta men igår så var jag i AA's förstaklasslounge på JFK som håller på att renoveras till detta utseende. Jag skriver "håller på" eftersom det verkade som att de fortfarande inte var helt klara med allt.

Det var en ganska trevlig upplevelse och om de fortsätter rulla ut det här konceptet så får man nog sluta säga att amerikanska lounger suger. Tex (själv-)serverades Bollinger i baren.
 

Senator

Moderator
Tyvärr gäller det bara de f.d. "Flagship Lounge" som numera verkar ha fått namnet "International First Class Lounge". Den på JFK var ett rejält lyft, och tillsammans med Uniteds Polaris koncept verkar premiumgäster få ett bättre liv, men det är inte samma som att statusgäster får likadan.

De Admirals Clubs jag har besökt som är uppgraderade är finare, men utbudet är fortfarande ganska dåligt av det som är gratis. Dock har vissa nya barer med bra grejer..
 

agehall

Medlem
Tyvärr gäller det bara de f.d. "Flagship Lounge" som numera verkar ha fått namnet "International First Class Lounge".
Jo, så är det väl tyvärr. Men det var helt klart ett lyft mot deras "International First Class Lounge" på ORD som fortfarande inte är uppgraderad. Dock hade de sushi här nu på morgonen! :)

Någon som vet när de bytte namn på förstaklassloungerna?
 

FFlash

Medlem
Jag har inte sett några kommentarer om detta men igår så var jag i AA's förstaklasslounge på JFK som håller på att renoveras till detta utseende. Jag skriver "håller på" eftersom det verkade som att de fortfarande inte var helt klara med allt.

Det var en ganska trevlig upplevelse och om de fortsätter rulla ut det här konceptet så får man nog sluta säga att amerikanska lounger suger. Tex (själv-)serverades Bollinger i baren.

Kul att höra. Åker snart hem från JFK T8 :)
 
Toppen