Senaste nytt

1 Miljon Billiga resor! Boka senast 24 augusti 2017, res till 31/5 2018

Status
Stängd för vidare inlägg.

Dr. Miles

Expert
@ESSA Gissar att du redan hittat rean då den är länkad från startsidan.


Var inte någon jätterea direkt. Kollade på priser till Brussel i december och vid förra årets rea så fick jag biljetterna för drygt 1000kr t&r, betydligt dyrare i år. Så får min del var det än så länge ingen rea att prata om. Håller tummarna att F&F kommer därefter med bättre priser på longhaul och även täcker in juni-juli. Önsketänkande kanske bara?
Vid tidigare Now or never fick jag ett pris ca 700 SEK inkl. skatter för Stockholm-Bryssel T/R i SAS Go Light, därför kan det vara så att på just dina datum har billiga priser tagit slut.
 

HenrikAI

Medlem
Jag satt just och väntade på en rea, men Barcelona i veckan efter påsk är visst lika dyrt att boka nu som tidigare i veckan (vilket dessutom är 3-4 gånger dyrare än en viss norsk konkurrent). Typiskt. Får se om jag kan göra några andra fynd istället..
 

Dr. Miles

Expert
Som jag skrev tidigare, en miljon billiga biljetter kampanj bokas ofta i O klass för SAS Go, så om det handlar om avgång på attraktiva datum, kan det hända att O klass har redan tagit slut INNAN kampanjen.
 

palmen

Moderator
Har uppdaterat första inlägget med följande information, ändrar lite i rubriken också.

Resperiod Europa: 14/9 2017–31/5 2018.

Resperiod USA & Asien: 4/10 2017–31/5 2018
(dock ej 16/12 2017–8/1 2018 samt 24/3–9/4 2018)

Boka senast 24 augusti 2017.


//Moderator
 

palmen

Moderator
Jag satt just och väntade på en rea, men Barcelona i veckan efter påsk är visst lika dyrt att boka nu som tidigare i veckan (vilket dessutom är 3-4 gånger dyrare än en viss norsk konkurrent). Typiskt. Får se om jag kan göra några andra fynd istället..
Lite off topic för denna tråd men just Barcelona brukar vara dyrt rent generellt, sällan man hittar riktigt bra priser dit med SAS. Det finns dock fynd att göra med Lufthansa-gruppen då man kan boka Business från ca 3000 kronor till Barcelona.
 

Martin Gren

Medlem
GOT-CPH-SFO, LAX-ARN-GOT bokat. Ca 8200 i plus (tror priset var 3550 i Go). Känns som pluspriset var justerat också, var dyrare när jag kollade för ett par veckor sedan.
 

dino_81

Medlem
GOT-CPH-SFO, LAX-ARN-GOT bokat. Ca 8200 i plus (tror priset var 3550 i Go). Känns som pluspriset var justerat också, var dyrare när jag kollade för ett par veckor sedan.

På rutten Stockholm-Köpenhamn-Tokyo är priset inte justerat i SAS Plus.

SAS Go är ca. 700:- billigare t/r sedan förra veckan.

Ca. 5300:- t/r på den sträckan är ett väldigt bra pris tycker jag.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen