Senaste nytt

1 Miljon Billiga resor! Boka senast 24 augusti 2017, res till 31/5 2018

Status
Stängd för vidare inlägg.

Maja

Medlem
@Dr. Miles Tack för informationen, men i detta fall är jag ute efter biljetter i PLUS alt. Business.

@mha321 Vet att jag köpt biljetter till New York i PLUS under F & F för runt 6500kr. Men det är alltså vanligt att det endast finns biljetter i GO?
 

dino_81

Medlem
@mha321 Vet att jag köpt biljetter till New York i PLUS under F & F för runt 6500kr. Men det är alltså vanligt att det endast finns biljetter i GO?

1 miljon billiga biljetter brukar oftast endast gälla SAS Go även om vi hoppas på annat denna gång.

Friends and Family har gällt både SAS Go och SAS Plus. SAS Go VIP och SAS Plus VIP har jag för mig att det benämnts.
 
kampanjen blev tillgänglig vid midnatt vad det verkar

upload_2017-8-16_1-26-27.png


tittade lite på asien och det verkar inte vara någon stor rea, exvis Stockholm-Shanghai för ca 3900 i go.
 

Maja

Medlem
@ESSA Gissar att du redan hittat rean då den är länkad från startsidan.


Var inte någon jätterea direkt. Kollade på priser till Brussel i december och vid förra årets rea så fick jag biljetterna för drygt 1000kr t&r, betydligt dyrare i år. Så får min del var det än så länge ingen rea att prata om. Håller tummarna att F&F kommer därefter med bättre priser på longhaul och även täcker in juni-juli. Önsketänkande kanske bara?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen